zondag 29 november 2020

Met pensioen

Van een kennisje kreeg ik de vraag of ik een kaart kon maken voor haar moeder die met pensioen gaat. Ze is altijd verpleegkundige geweest dus wist ik meteen dat ik de dokterstas van Marianne Design wilde gebruiken. En samen met de ronde mal heb ik er dit van gemaakt:


Ik gebruikte papiertjes uit een oud blok van de Action. De dokterstas met stethoscoop, spuit en pillen kregen een plekje, de letters pensioen horen er natuurlijk ook op en tenslotte nog lampjes en een zilveren hart toegevoegd. Komende vrijdag is haar laatste werkdag en dan krijgt ze de kaart. Ik ben benieuwd wat ze er van vindt.

Na het groene setje van Nijntje met bijpassende rammelaar maakte ik ook nog een rood setje. Deze wordt dinsdag opgehaald door een mede-blogster en we maken er meteen een knutseldate van. Wie deze mede-blogster is verklap ik nog niet maar dat zullen jullie vast binnenkort hier op het blog wel ontdekken.



19 opmerkingen:

  1. Super leuke pensioen kaart, gezellig setje van Nijntje in het rood.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk idee om zo een pensioenkaart te maken en passend bij de persoon die hem krijgt
    wat is je nijntjes setje in het roos schattig geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die doktersset heb ik ook nog liggen en nog nooit gebruikt (schaam schaam). Ik vind de kaart die je ermee gemaakt hebt geweldig. Leuke papiertjes en die zilveren accentjes zijn er leuk bij.
    De Nijntjes set vind ik ook helemaal super, ik houd van Nijntje ;-)
    Fijne zondag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart. De dokters set is erg leuk zeg.
    En alvast veel plezier van de week
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel leuke kaart voor de gepensioneerde. Mooie kleurenvombinatie, leuke opmaak.
    Het gehaakte setje is weer mooi gemaakt, dat zal weer helemaal in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi persoonlijk kaartje geworden, hou ik van.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie persoonlijke kaart heb je gemaakt! & wat is nijntje leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top kaartje !!!
    En Nijntje , om op te eten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart voor een verpleegkundige! Leuk al de spulletjes in de dokterstas!
    Die Nijntjes zijn super!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en persoonlijke kaart heb je er zo van gemaakt. En het Nijntje setje is ook super gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze persoonlijke kaart, knap gedaan.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie persoonlijke kaart gemaakt, leuk idee om de dokterstas tevoorschijn te halen Henriët. Dat rode nijntjesetje ziet er ook tiptop uit vind ik, ik ben benieuwd wie het komt halen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart voor deze dame die met pensioen gaat. Wat een superleuk Nijntje setje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige pensioen kaart voor de verpleegkundige.
    Je nijntje haak set is super mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig persoonlijk kaartje heb je gemaakt Henriët...leuk dat deze perfect bijpassende stansjes in je voorraad had
    en weer zo een schattige nijntjes gehaakt....TOPPIE!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi! Wat een enige kaart voor een verpleegkundige die met pensioen gaat. Mooi gedaan. EN de nijntje en de rammelaar is ook zo leuk!
    Dat wordt vast gezellig dinsdag. Ik ben benieuwd met wie je afgesproken hebt...Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart voor een verpleegkundige die met pensioen gaat. De tas past er erg leuk op. Leuke Nijntjes.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie cirkelkaart! Het zijn toch echt wel mooie stansen.
    We zullen deze week vast wel te weten komen wie die medeblogster is. In ieder geval heel veel plezier gewenst.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk, die doktersspullen op de kaart verwerken voor een verpleegkundige.
    En het setje mijntje, heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen