vrijdag 27 november 2020

GerJanne was jarig

Gisteren was GerJanne jarig en voor haar maakte ik natuurlijk ook een verjaardagskaart. Omdat ik gisteren al een kerstkaart en een nieuwe voorbeeldkaart voor de challenge van MD liet zien show ik de kaart voor GerJanne vandaag:

Ik maakte een kaart met de stokstaartjes. En als ik goed heb opgelet heeft GerJanne deze stansjes nog niet. Daarom zaten ze (samen met wat stukjes dp) als cadeautje bij de verjaardagspost. En daarmee heb ik ook meteen onze uitdaging voor de laatste zaterdag van december geregeld want dan plaatsen we alle twee een kaart met de stokstaartjes. Een soort van 2 vliegen in 1 klap dus!
Gisteren kreeg ik al een appje dat de stokstaartjes de reis goed overleefd hadden en dat ze ook deze uitdaging weer aan gaat.
Morgen zijn GerJanne en ik er weer met onze uitdaging van november. 

November was een drukke maand met blog-jarigen. En omdat ik er bij veel jarigen een uitdaging aan heb gekoppeld was het voor mij een drukke knutselmaand. Maar het blijft zo leuk om elkaar te inspireren!

13 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig verjaardagskaartje voor GerJanne.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verjaardagskaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super leuke kaart voor de jarige GerJanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou inderdaad, ze hebben het overleefd en ze werden heel gastvrij onthaald! Je kaart is echt zo leuk. EN die stokstaartjes, te gek..
    Die uitdaging komt helemaal goed en ik vermoed dat het wat stokstaartjes betreft daar niet bij blijft, hihihi... tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje zo schattig met de stokstaartjes
    leuk hoor steeds de uitdagingen van jullie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de leuke stokstaartjes. Leuk om elkaar zo uit te dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje, Henriët. En leuk dat je aan vele jarigen ook een uitdaging toestuurt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, je hebt de stokstaartjes heel mooi neergezet. Mooie kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en lieve verjaardagskaartje voor GerJanne en wel een hele leuke uitdaging erbij. Je condoleancekaart is heel mooi en stijlvol.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart en wat leuk dat je elkaar zo uitdaagt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje voor Gerjanne en heel leuk dat je er spulletjes bij deed om elkaar uit te dagen om samen een kaartje te maken met zelfde materialen. Je hebt wel een drukke maand met kaarten maken maar wat is er leuker om iemand te verrassen met een zelfgemaakte kaart.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de stokstaartjes. Lief dat je er wat afdrukjes bij deed.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo schattig! Hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen