dinsdag 3 november 2020

Pinguïn

Vandaag een kaart die ik maakte met de sketch van de nieuwste challenge op het 4-season challenge blog.
Ik heb er een winters kaartje met een pinguïn van gemaakt:


Van een vierkante basiskaart sneed ik 2,5 cm af zodat er een rechthoekige kaart ontstaat. Daarop lichtblauw papier en daarop dp met sneeuwsterren (Action) en een randje sneeuwpapier. De banner heb ik door een embossingfolder gedraaid. De pinguïn kreeg een warme sjaal om. Het fluffy touwtje en 2 blauwe sterren maken het af.

Gisteren onze kamer gedeeltelijk verbouwd. Vorig jaar kocht ik een legpuzzel van 3000 stukjes maar had er niet helemaal over nagedacht waar deze moest liggen. We hebben het eerst geprobeerd met een grote plaat op de eettafel. Dat was toch wat onhandig groot. Zolang we met ons tweetjes zijn lukt het wel maar als er iemand mee-eet was het niet te doen. Daarom gisteren het bureau (een eenvoudige IKEA-tafel) van de kamer van jongste zoon naar beneden gehaald. Die staat nu in de kamer tussen de eethoek en de zithoek. Niet ideaal, maar je moet wat als je de puzzel wilt maken!



17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! & Wat leuk dat je zag ik in de top 3 sta met mijn kaartje, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke pinguin had de leuke sketch ook gezien en ga er ook van de week mee aan de slag
    mooie puzzel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart ,echt winters met de pinguin .
    Wel een hele grote puzzel ,waag me daar niet aan vindt 1000 stukjes genoeg .
    Laat je hem zien als de puzzel af is.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, wat een leuke kaart heb je gemaakt !
    succes met de puzzel
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel toffe kaart met de puinguïn op deze sketch! Jij gaat je de komende tijd niet vervelen met die 3000 stukjes;-) Veel puzzelplezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke winterse kaart,Henriët.
    Leuk de pinguïn op de kaart.
    Wij hebben ook een puzzel van 3000 stukjes,van Jan van Haasteren. We hadden die in de kamer op de eettafel gelegd,dan kon ook want wij eten altijd in de keuken
    Binnen een week af.
    Puzzelen vind ik zo leuk ,zondag ook gepuzzeld, maar ook die van 1000 stukjes is af.
    Succes. Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt. En wat een klus, deze puzzel. Heel veel succes. Je hoeft hem nu niet steeds aan de kant leggen, dat is wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart met de sketch van 4 seasons! Leuk met die pinguïn!
    En tja, zo'n grote puzzel, je moet iets. Ik heb ook een mooie puzzel gekregen maar ben er ook nog niet uit waar ik m zal gaan leggen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie winterse kaart met de leuke pinguïn Henriët. Hahaha, ik zie je verbouwing helemaal voor me, als je maar kunt puzzelen hè ;-). Heb je niet dat je de tijd vergeet als je aan het puzzelen bent, dat heb ik dan wel eens.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met die olijke pinguïn. Hij heeft helemaal zin in de winter.
    Veel puzzelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kaartje met die leuke pinguin! Succes met je puzzel, ik neem aan dat je zoon het huis al uit is dat je zijn tafel naar beneden hebt gehaald!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en gezellig puzzelen, inderdaad heel groot, maar een leuke bezigheid.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heeft je pinguïn een heerlijke mooie dikke sjaal gekregen Henriët Ik puzzel ook graag maar heb ook geen ruimte voor die mega puzzels, wat je zegt je moet ook nog met kids ergens kunnen zitten! Vroeger samen met mijn vader ook wel puzzels van 3000 stukjes gemaakt op tafel en dan ging er een tafelzeil overheen als we moesten eten, hihi nostalgie!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met die warm aangeklede pinguïn Henriët. Wauw 3000 stukjes...volgens mij is de mijn grootste puzzel 1500 stukjes. Wel heerlijk tijdverdrijf hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk winters kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan onze sketchchallenge op het 4 Season blog.
    En nog veel puzzelplezier...mocht je em inmiddels nog niet compleet hebben ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart heb je gemaakt met onze sketch. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen