zaterdag 28 november 2020

Uitdaging met GerJanne

Hier ben ik weer met de (ondertussen) maandelijkse uitdaging met GerJanne. Na de tipi(tent)-kaart van de vorige maand was het nu aan GerJanne de beurt om een uitdaging te bedenken. Zij kwam met de opdracht om een brugkaart te maken met het thema kerst. Dit is wat ik er van heb gemaakt:


In mijn favoriete blokje kerstpapier van dit jaar zit ook heel mooi papier met allemaal bomen in blauw/aqua kleur. Met dit papier bekleedde ik de basis van deze kaart. Omdat dit papier zelf al heel mooi is en niet veel meer nodig heeft liet ik het ook bij een hamster (die een lekkere warme das om heeft en aan het sneeuwballen gooien is) en 2 glitter kerstbomen. Op de achtergrond nog een labeltje met tekst vastgemaakt met een fluffy touwtje.
Mocht je een beschrijving van een brugkaart willen zien, bekijk dan dit filmpje even en het is je meteen duidelijk:

Ik laat deze kaart meedoen bij Do Al(l) Kreatives waar ze een kerstkaart met glitters willen zien. Extra leuk om deze kaart daar in te sturen omdat GerJanne daar in het DT zit.

Eergisteren was GerJanne jarig en toen heeft ze van mij de volgende uitdaging al ontvangen. Die zien jullie 2e Kerstdag online komen. Wat mij betreft gaan we hier in 2021 gewoon mee door. Hopelijk denkt GerJanne er net zo over.

16 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een erg leuke kaart gemaakt. Heel lief tafereeltje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!!!
    Ik ga even zoeken op internet, maar als jij het filmpje toe wil voegen is dat nog handiger😉 (ik zie geen linkje in je bericht)
    Mooi papier. Juist omdat je er weinig aan toegevoegd hebt valt het model goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is raar.....ik zie op mijn mobiel ook geen linkje maar op mijn laptop staat hij er wel. Hoe ik dat kan veranderen weet ik echt niet. Als je op youtube bridge kaart maken intypt krijg je ook wel filmpjes (tussen allerlei filmpjes over het kaartspelletje bridge)
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  3. Ik kom net bij GerJanne vandaan en bij jou nu ook zo'n leuke brugkaart. De kleuren zijn echt heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model, mooi aangekleed. De ontvanger mag wel oppassen als de kaart uit de envelop komt, je hebt zo een sneeuwbal op je neus, haha.
    (Ik zie wel een filmpje op mijn tablet)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Henriët, bedankt voor het filmpje heel duidelijk.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door het papier is de brugkaart al prachtig en hoeft er verder helemaal niet zoveel op. Bedankt voor het filmpje. Ik ga er vanmiddag eens voor zitten. Laat ik hem je dinsdag zien. (dan daag ik mezelf nu uit om het ook te gaan doen😉)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Henriët, lijkt me niet makkelijk zo een brugkaart... ik ga zeker het filmpje nog bekijken.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model kaart en wat heb je deze mooi uitgewerkt. Zo leuk vind ik de hamster.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en het dessinpapier is prachtig met die bomen. De hamster doet het goed met de sneeuwbal in zijn pootje, grappig bedacht.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg leuke kaart. Het model kende ik nog niet, zie er leuk uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk model, deze kaart! En wat een mooi, sprookjesachtig papier! Kei schattig met de sneeuwbal gooiende hamster. Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk model en toppie kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart! Wat een leuk model maar die hamster is ook fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart , mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great card. I like it very much.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen