maandag 9 november 2020

Sketch uitdaging met kleurenpalet

Goedemorgen! Een nieuwe week met nieuwe kansen!
Ik begin deze week met een kaartje dat ik maakte voor de challenge bij De Egel. Hier hebben ze een sketch met een kleurenpalet. Nu wordt ik meestal heel blij van een sketch maar het bijpassende kleurenpalet leverde wat hoofdbrekers op. Er kwamen heel wat papierblokken op tafel voordat ik tevreden was:


 

Ik maakte de sketch met papiertjes uit een blok van de Action. Bij deze kleuren vond ik de zwaan van MD een goede keus. Om het donkere roze/rood uit het kleurenpalet ook te gebruiken voegde ik in deze kleur een takje en bloemetjes toen. De zilveren tak en het zilver bij de bloemetjes laten de kaart sprankelen. 

Als kraamcadeautje voor de kleine Fiep (waar ik de geboortekaartjes voor mocht maken) haakte ik een Nijntje knuffel en rammelaar passend bij de kleuren van het kaartje.


Volgende week op kraamvisite. Hopelijk zijn de troste ouders blij met dit cadeau.


20 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart en de kleuren heb je goed uitgezocht!
    Je maakte een super leuk kraamcadeautje.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje en mooie kleurtjes heb je uitgezocht!!! Bij mij is het juist andersom ik werd blij van het kleuren palet en hoofdbrekens van de schets, hihi Heb hem bijna af, maar de zon lokt mij toch echt eerst weer naar buiten! Fijne dag Henriët,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt!!! Mooi hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig! De papiertjes die je hebt gekozen doen het heel goed bij elkaar. Die zwaan met haar jongen, zo mooi. Ik ben er weg van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Henriët.
    Maar ook je gehaakt konijntje is zo mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart en een super lief cadeautje. Dat gaat zeker in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor de challenge bij De Egel Henriët. Lief die mooie zwaan met kleintjes erbij.
    Dat kraamcadeau gaat echt wel in de smaak vallen, het ziet er superleuk uit.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart vind ik prachtig Henriët, heel mooi met de zwaan, en de kleine rode accenten! Het cadeautje voor Fiep is ook schattig en past heel leuk bij de kaart, en zal vast in de smaak vallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje voor de challenge. Ik zie je al voor me met al die papierblokken om je heen. Dan heb je zoveel en is het nog zoeken.... Het kaartje voor Fiep vind ik ook leuk, het past allemaal zo mooi bij elkaar. Als de tijd daar is, zou je dan voor mij ook een Nijntje willen haken? Ik heb net van mijn schoondochter een Nijntjeboek gekregen om uit voor te lezen....(ze zijn nog niet eens in verwachting)
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Het kleurenpallet houf mij tegen om mee te doen, ik kan daar niets mee. Maar jij hebt er echt een heel mooie kaart mee gemaakt.
    Ik kan me niet voorstellen dat dit kraamcadeau niet in de smaak zal vallen, het is een enorm leuk setje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave kaart !
    En je kraamcadeau mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie zwanenkaart en ook je geboortekaartje is superlief.
    Leuk dat je het kraamcadeautje met dezelfde kleuren gemaakt hebt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een leuke kaart is dit. Het kleurenpalet schijnt best lastig te zijn, merken we. Soms zien we zelfs groen erbij... Jouw kaart is heel gaaf. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    En wat een enig kraamcadeautje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor deze challenge maakte ik vanmiddag een kaartje..... ik heb ook zo zitten worstelen met de juiste papiertje bij elkaar zoeken.
    Ik vind bij jou kaart het donkere rood juist heel mooi uitkomen.
    Schattig kaartje.
    Leuk zeg, je kraam kadootje. Het is en nu setje zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje mooi dp papier heb je gebruikt
    het zwaantje vind ik ook zo leuk
    wat een mooie nijntjes heb je gehaakt met een schattig kaartje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch en kleurenpallet!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja herkenbaar hoor, ik vind een kleurenchallenge ook vaak lastig. Voor een sketch draai inmijn hand niet om, maar kleuren? Het is je heel goed afgegaan getuige het leuke kaartje. En O, wat is Nijntje toch leuk zeg! Hoe mooi hoe alles bij elkaar past. Dank je wel voor je bijdrage aan de kleur en sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen