maandag 23 november 2020

Cirkel lay-out (3)

Hopelijk zijn jullie mijn ronde kaarten spam nog niet zat want ik heb er nog 1 om te laten zien.
Er stond nog een mail voor het versturen van een kanjerkaart open in mijn mailbox en aangezien de cirkel stans nog op de tafel lag heb ik voor deze kanjer ook een ronde kaart gemaakt:


Het recept is bijna gelijk aan mijn andere kaartjes. Papier is van de Action en de stansjes van MD.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Creaties Suzan op Facebook. Dat is mijn vierde inzending maar je mag meedoen zo vaak als je wilt.

Het controleren van de caches was prima te doen gisteren. Alles was goed uitgemeten en daarna kon alles online gezet worden. De eerste cachers hebben de route inmiddels afgelegd en alle caches gevonden. Ben je cacher en wil je de serie bekijken of misschien zelfs wel lopen/fietsen dan is hier de GC code van de eerste van de serie: 

15 opmerkingen:

  1. Nee hoor Henrieët ik ben je ronde kaarten niet zat en deze voor de kanjer is ook weer zo enig!!! Fijne dag vandaag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, ben ze nog niet moe Henriët, leuk om te zien wat andere er mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je heerlijk bezig met die cirkel layout. Al 3 van die toppertjes. Leuk!!
    En leuk om zo die cache te controleren. Wij doen het hier nog niet maar we gaan het vast nog wel eens proberen. Mijn schoonzus heeft ook ergens een eigen cache verstopt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat die mal nog maar evenop je tafel liggen hoor, ik ben ze nog lang niet zat. Deze is ook weer zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dit ronde layout kanjer kaartje Henriët..zo mooi opgemaakt met die schattige diertjes.. en leuk dat jullie zelf een een catch hebben uitgezet...Deze zal vast bij jullie in het noorden zijn...
    Wij hebben het het ook vaak gedaan in onze omgeving hier in ZW Brabant
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kanjerkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart is dit ook weer Henriet.
    Je derde cirkelkaart en ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze blijven mooi deze ronde kaarten, jij hebt de smaak helemaal te pakken, ook deze is weer superleuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga nog maar even door hoor want je ronde kaarten zijn ontzettend leuk om te bekijken, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een super leuke kaart met de ronde mal
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben nog lang niet zat van jouw ronde kaarten hoor. Deze is ook al zo leuk. Best wel een beetje stoer. Kom maar door!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor ik vind ze erg leuk. Deze is erg leuk . Ik zal de anderen nog even bekijken. Wat leuk dat je al succes met de caches hebt... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze echt ontzettend leuk Henriet! Wie weet ga ik voor deze mal...Ik denk er sterk over na het zien van jouw geweldige creaties. Deze is ook weer top.
    Leuk van het geo cachen... lijkt me ook een leuke hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee ik ben je ronde kaartjes nog niet zat, ik vind ze super leuk! Maak er nog maar een paar! Succes met je hobby. Ik doe aan hardlopen maar ik loop eigenlijk altijd hetzelfde rondje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen