donderdag 26 november 2020

Marianne Design 260

Na alle mooie muzikale kaarten is het nu de beurt aan Suzan om het nieuwe onderwerp voor het Marianne Design Challenge Blog te bedenken. Zij wil graag kaarten zien volgens een sketch:

Ik maakte er een condoleancekaart van en dat deed ik niet zomaar. Toen ik het plaatje van de vuurtoren had opgezocht om er een kaart mee te maken voor deze challenge kreeg ik via onze groepsapp van school een berichtje dat de vader van een collega was overleden. Daarom maakte ik er dus een condoleancekaart van.

Dit is de sketch:

Gebruikte materialen:

VK9589: Knipvel Lighthouses
PK9121: Pretty Papers Bloc Shabby Chic
PK9134: Pretty Papers Bloc Driftwood
PK9156: Pretty Papers Bloc Seabreeze
PK9155: Pretty Papers Bloc Weathered Wood
CS1063: Handgeschreven groetjes
COL1393: Eline's Pointsettia
COL1481: Cupcake by Marleen

Ik wens jullie allemaal weer heel veel succes. En.....het hoeft dus geen condoleancekaart te worden. Iets vrolijkers mag ook!

13 opmerkingen:

  1. Hele mooie stijlvolle kaart voor deze gelegenheid.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart. Niet somber, maar het straalt keacht en toch ook rust uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie sterkte kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi stijlvolle kaart, Henriët.
    Je puzzel schiet al op.Ik heb er al weer twee van 1000 stukjes af.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Past wel heel mooi, de vuurtoren voor deze condoleance kaart.
    Mooie kleuren, niet te opvallend.
    Zal zeker gewaardeerd worden door je collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren heeft deze kaart. Een hele mooie condoleance kaart is het zo geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het een hele mooie/stijlvolle kaart Henriet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Henriet!
    Het is ook een leuke sketch....eens kijken wat ik er mee kan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie kaart! Die wordt vast goed ontvangen.
    Groetjes Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Henriet, helaas hebben we dit soort kaarten ook soms nodig,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen