zondag 15 november 2020

Marianne Design Challengeblog DT SWAP

Omdat we deze zomer geen teamdag konden houden bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om toch iets met elkaar te organiseren. Daarom bedacht ik de TeamSWAP. Alle leden van ons team stuurden een pakketje naar een ander teamlid met daarin stansjes en een klein cadeautje dat te maken heeft met de plaats/streek/provincie waarin je woont. Met de stansjes die je kreeg moest je natuurlijk een kaart maken. Deze plaatsen we vandaag allemaal op ons blog. 

Ik kreeg het volgende pakketje van Suzan:


Het cadeautje was een erg leuk knutselpakketje uit het leuke knutselwinkeltje in Sluis vlak bij Suzan haar huis. Hierin zitten leuke spulletjes om echte Zeeuwse kaartjes te maken.
De stansjes waren in kerstsfeer dus daar heb ik onderstaande kaart mee gemaakt:


Ik heb een vierkante, witte kaart zo gevouwen dat hij middenvoor sluit. Aan weerskanten een bomenrij uit het pakketje geplakt. Deze bomen heb ik bewerkt met groene inkt. Aan de rechterkant ook nog een glimmende rode kerstbal gehangen en het woord Kerst.


Als je de kaart open doet zie je aan weerszijden weer de groene bomen. In het midden de leuke vos in een groen/witte takkenkrans en rechts nog weer een kerstbal.
Het pakketje is nog niet op dus er komen vast nog meer kaartjes langs met de mooie spulletjes die ik heb gekregen. Ik had vandaag ook graag een kaartje laten zien met de spulletjes uit het cadeautje maar daar ontbrak de tijd voor.

Gaan jullie nu ook even op het blog van Wybrich kijken? Zij kreeg een pakketje van mij en heeft daar ook een kaart mee gemaakt. En als je vanaf daar doorklikt kom je bij alle DT-leden langs. Maar je kunt ook hieronder op alle namen klikken:

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je met het pakketje gemaakt Henriet!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de teamdag die niet door kan gaan zo op te lossen.
    Wat leuk om de kaart in het midden open te laten gaan, dat geeft meteen een verrassend effect.
    Ik ga even bij de rest kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Zeeuwse kerstkaart Henriet, leuk model ook,
    fijne zondag
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje heb je met het pakketje gemaakt wat een leuk idee om zo met elkaar de teamdag op te lossen ga ook bij de anderen kijken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk pakket geworden, en je hebt een mooie kerstkaart gemaakt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij kan nog lekker verder met knutselen Henriët......
    Een prachtige kaart heb je gemaakt met de spullen en nog lang niet klaar dus.
    Fijne zondag

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om het hele MD design team aan het werk te zetten! Je hebt een leuke kaart met jou gekregen pakket gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je heel leuk vedacht én gemaakt! Super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk pakketje en een erg leuke kaart ook ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en leuk bedacht deze teamSWAP!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart is het geworden met de spulletjes van Suzan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kerstkaart gemaakt met de spulletjes van Suzan. En wat een leuk idee is dit. Misschien ga ik jouw ideetje liften ;-) komend voorjaar met mijn DT.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart is het geworden Henriët en een ontzettend leuk idee!
    Groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk idee Henriët!
    Heel mooi Kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk geworden, jouw kaartje! En een geweldig idee van je deze DT swap!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij zit ook boordevol ideetjes!! Wat een super idee om het zo op te lossen. En je hebt er weer een mooie kaart bij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart is dit geworden. Leuk om elkaar zo uit te dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen