donderdag 19 november 2020

Colien is jarig!

Vandaag is Colien jarig en zij organiseerde op haar blog een verjaardag-weggever. En ze wil graag heel veel kaartjes op haar verjaardag. Ze krijgt er in ieder geval 1 😉:

Gefeliciteerd Colien!

Bij de Action kocht ik de stans van het potje. Ik stanste hem 4 keer uit dik kraft papier en 2 keer uit vellum. Op die manier heb ik er een schudgedeelte in gemaakt. Tussen de 2 laagjes vellum deed ik gouden en zilveren sequins. Met de kleuren uit het dp (ook van de Action) maakte ik de bloementoef links bovenin. Deze werkte ik ook af met een zilveren sequin. Aan het touwtje rond het potje een labeltje met een tekstje en naast het potje nog van harte.

In de envelop voor Colien gingen de onderdelen voor nog een potje met de uitdaging om daar ook een kaart mee te maken. Als Colien de uitdaging aangaat kunnen jullie op 12 december op onze blogs het resultaat zien.

Ik laat dit kaartje ook meedoen bij Knutsels en Kadootjes (extra leuk omdat Colien daar ook 1 van de DT-leden is). Ik koos het rijtje verjaardag-kadootjes-bloemen. Mijn kadootje is niet een standaard kadootje maar het potje met de sequins is mijn kadootje. Ik hoop dat het goedgekeurd wordt.

17 opmerkingen:

  1. Super leuk.
    Ik vind het passie aangenaam zo mooi bij elkaar passen, qua kleur.
    Grappig, ik deed ook mee aan de challenge van K&K met de kaart voor Colien, juist ook omdat zij dat de lid is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Ook te gebruiken bij andere gelegenheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje voor de jarige Colien.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart heb je voor Colien gemaakt.
    Super leuk gedaan met het potje Henriet.
    Bij de Action gehaald zei je?
    Moet ik eigenlijk ook eens gaan neuzen.....maar ik wil nu niet in winkels komen....dus maar even afwachten.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke leuke kaart heb je voor Colien gemaakt . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart voor Colien Henriët. Mooi zoals je dat potje gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gedaan Henriët, ik heb de mal ook liggen...
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem super. Dat potje, of een soortgelijke heb ik al jaren en nog maar 1 keer gebruikt.. Vreselijk eigenlijk. Ik vind je kleuren prachtif bij elkaar! En dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke kaart, ik houd van schudkaarten!

    @ Dat bontrandje van de eskimo is gemaakt van een wattenschijfje en dan uitgestanst, eerst een cirkel en daaruit een bloem denk ik, maar zoals ik al beschreef ik heb het niet zelf gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje heb je voor de verjaardag van Colien gemaakt Henriët
    zo leuk dat schud potje erop ..en zeker een gaaf idee om de uitdaging voor Colien erbij te doen om hetzelde kaartje samen te maken, Ik ben benieuwd
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart met dit potje. En mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk kaartje voor de verjaardag van Colien! Erg leuk gemaakt met dat potje erop

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een erg gave kaart voor Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, blij mee! En leuk dat je me uitdaagt, ik ga ermee aan de slag. Moet gaan lukken, zeker omdat je stansjes al hebt toegevoegd...
    Bedankt voor je bijdrage aan onze bingo bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je de uitdaging aangaat. Die van mij is al klaar.
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  15. Schitterende kaart heb je gemaakt voor Colien! Leuk dat je zoveel hobbymaatjes verrast! Ik heb een reactie gezet bij de kaart die je mij gestuurd hebt net, echt heel erg leuk!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen