woensdag 25 november 2020

Kleurenkaartenteam: goud en warmgeel

Op deze laatste woensdag van de maand november ben ik er weer met een kaart voor het kleurenkaartenteam van Martina. Deze keer koos Sarah warm geel bij het goud dat bleef staan van de maand oktober. Het heeft heel lang geduurd voordat ik aan de kaart begon want in mijnhoofd had ik het voor mezelf heel moeilijk gemaakt. Maar toen ik eenmaal de juiste papiertjes bij elkaar gezocht had was de kaart toch best snel af. (dat moest ook wel want ik moest gisteren nog aan de kaart beginnen)


Uit wit papier stanste ik de basis. Daarop de letters eerst in het goed en daarna uit dp uit een zomers blokje van de Action maar kwam nu erg goed van pas door de gevraagde kleuren. Verder nog een geel cadeautje en een slinger met gele en gouden lampjes toegevoegd. Soms hoeft het niet zo ingewikkeld te zijn!
En net op het moment dat ik deze blogpost klaar zet komt er een berichtje binnen via Kanjerpost met een extra oproepje voor een nieuwe kanjer die morgen 8 jaar wordt en van dino's houdt. Nog een ander blokje papier er bij, het goud en geel ligt nog op tafel, de sketch van  The Sketchy challenges en zo heb je in no-time een tweede kaart met de gevraagde kleuren. Missie geslaagd!


Het was gisteren wel te zien dat de mama van Fiep blij was met alle cadeautjes. Een uurtje na mijn bezoekje veranderde ze haar omslagfoto op Facebook:


Middenvoor het geboortekaartje, links daarachter de kaart die ik stuurde toen Fiep geboren was, de naam-kaart en helemaal achteraan de gehaakte Nijntje, bewaardoos en rammelaar. Leuk om alles zo bij elkaar te zien.

33 opmerkingen:

  1. Een heel zonnige kaart is de "hoera-kaart", maar dat kan ook haast niet anders met die kleuren. De dino-kaart is ook heel leuk, stoer.
    Zeker leuk om de hele set bij elkaar te zien. Fijn als het zo enorm gewaardeerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf ook nooit zo goed mee te doen aan deze kkt, want ik denk ook altijd zo moeilijk.
    Als ik dan de kaartjes zie die kaart zijn denk ik, oh ja, had ook gekunt😂
    Jouw denkwerk is helemaal goed!! Wat een ontzettende leuke kaart, de hoera kaart.
    De Dino die daarna als vanzelf uit je handen kwam is een kadootje!!
    Wat leuk als mensen zo blij zijn met hun kadootjes en kaartjes, daar doe je het voor. Je maakte ze dan ook extra persoonlijk, door de naam van de kleine Fiep te verwerken tot iets leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Henriët, zo leuk de grote letter kaart, en een schattig dinokaartje.
    Zo fijn als mensen waarderen wat je maakte.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    En wat leuk die foto met alle creaties voor Fiep. Super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaartjes heb je gemaakt mooie kleur geel heb je gebruikt ik vind de dinokaart zo leuk met de cirkeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuke verjaardagskaart in de KKT-kleuren! ook je dinokaartje is heel tof!
    Waw, kan me voorstellend dat de mama van Fiep van dit alles heel blij werd!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow......je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt Henriet.
    Goed idee om iets van zwart te combineren....spreekt vel meer....Mooie kaartjes!
    En je mag zeker trots zijn op de foto onder....wat ontzettend GAAF wat je allemaal gemaakt hebt. Als je het zo bij elkaar ziet staan is het natuurlijk nog mooier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurenkaarten maakte je Henriët. Leuk dat je ineens gegrepen werd door inspiratie. Goed idee ook om die HOERA letters te gebruiken, het geeft een leuk effect.
    En die cadeautjes voor Fiep, wat schattig, leuk dat de moeder zo haar waardering toont.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten voor het KKT!! En wat super tof dat de mama van Fiep zo blij is met alles. Daar hoop je op, en als dat zo is dan is het gewoon SUPER!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zijn deze 2 kaartjes in de KKT kleurtjes Henriët...heel mooi met die grote tekststans en ook je 2e kaartje met die geinige dino is een toppertje...
    En leuk is de waardering voor de prachtige creaties die je maakte en haakte voor Fiep... Super!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je kaarten mooi geworden. Ik vond het niet gemakkelijk
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee mooie kaarten Henriët.
    Super leuk als je creaties zo terug ziet op Facebook.
    Weer helemaal blij dus.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee heel mooie kaarten, de eerste vind ik echt geweldig!
    Ik heb me gelijk aangesloten als volger, ik kom zeker nog eens een kijkje nemen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriet,

    Leuk hoe je het goud achter de zonnige letters hebt gebruikt! Ik vind het een super mooie kaart en het kadootje en de slinger maken het helemaal af!
    Grappig, het chevronpapier zag ik net nog bij Colien en zelf kwam ik dat en de andere papiertjes die je nog gebruikte ook tegen toen ik zelf in mijn blokken naar een papiertje aan het zoeken was voor deze uitdaging... Blijkbaar zijn we allemaal Action-papier-fans! Zullen we groepskorting beginnen vragen?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee super leuke kaartjes heb je gemaakt in deze kleurtjes, knap gedaan! En wat leuk die waardering voor je prachtige cadeautjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke KKT kaartjes maakte je! Wat leuk dat je werk een ereplekje krijgt, toppie! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. En wat tof dat je zo snel een dinokaart in elkaar wist te draaien voor een jarige kanjer.
    Wat een gaaf cadeau had je gemaakt en wat een leuke waardering!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi hoor !
    Top setje voor Fiep heb je gemaakt, zullen ze zeker wel heel erg blij mee zijn
    helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
    op naar de volgende uitdaging (?)
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou en of...missie geslaagd! Alsof je ze zo uit je mouw schudt! Wat zijn ze leuk allebei! en de spulletjes voor Fiep zijn ook superschattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! En super lief de gehaakte konijntjes met toebehoren! Allemaal prachtig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wauw, dat is een goed idee zeg! Superleuk verjaardagskaart. En de dinokaart is ook al een schatje. Ik moet de volgende keer niet et streng voor mezelf zijn, denk ik. Ik wil het liefst de twee kleuren gebruiken zonder toevoeging, nou bij zo'n combinatie ga ik dat zeker niet meer doen, hahahaha...en wat een eer dat de moeder van Fiep haar foto veranderde in jouw cadeaus/kaart. Dan hoef je inderdaad niet te vragen of het in de smaak gevallen is.
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee hele leuke kaartjes in de KKT kleuren! Een je kraam cadeau is ook wel heel erg mooi! Geen wonder dat ze die foto heeft geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee hele mooie kaartjes, totaal verschillend maar knap.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gemaakt met de Hoera erop. Leuke details. Ook je ander kaartje en de prachtige creaties bij het geboortekaartje zijn heel mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. twee hele feestelijke kaartjes heb je gemaakt in geel en goud, TOF!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zijn je kaarten leuk. Heel mooi gemaakt. En wat dat dat je kaarten en kadootjes zo in de smaak vielen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart, die grote letters zijn echt wel tof. Mooi ook hoe je het cadeautje en lampjes hebt verwerkt. Ook je dino kaart is een toffe.
    Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuke kaart in de kleurencombi van deze maand en ook de tweede is erg geslaagd. En grappig dat we het zelfde papierblokje hebben gebruikt...
    Je creaties voor Fiep zijn tof!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou ja jij bent het voorbeeld van kaarten hoe het ook kon. Wat maakte ik het mij moeilijk. Dat blokje heb ik ook dus voor de helft al klaar de komende maand. Haha. Twee hele leuke kaarten. Wat een mooi projectje zeg, mag je echt wel trots op zijn. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De foto's met alle creaties van Fiep : Geweldig. Daar zitten wat uurtjes liefde in!
    Maar nu over je kaarten in mijn gevraagde kleuren. De eerste is zo mooi! Die grote letters met de fijne slinger is top!
    De dino kaart is perfect voor een kanjer. Je maakte heel wat mensen blij. X

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Skechy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen