woensdag 11 november 2020

Berichtje voor jou

Via Kanjerpost kreeg ik een oproepje om een kaartje te sturen aan een 8-jarige kanjer die van dino's houdt. Een goede gelegenheid om de dino's van MD weer eens uit het stof te halen:


Voor dit kaartje gebruikte ik de sketch van Try Stampin' on Tuesday. Het dp komt uit een blok van de Action. Ik heb het gecombineerd met 2 kleuren groen, een witte cirkel en gouden takjes. Nog een klein tekstje er bij en toen was de kaart klaar. Leuk om te maken en hopelijk is de ontvanger er ook blij mee.

Vanavond is het lampionnen-avond (11 november). Bij ons staat er een lampje bij de deur ten teken dat er bij ons aangebeld en gezongen mag worden. Ik ben benieuwd hoeveel kinderen er komen. Toen wij 28 jaar geleden in dit huis kwamen wonen hadden we op 11 november meer dan 100 kinderen aan de deur. Vorig jaar kwamen er nog 9 kinderen. Nu met de corona zullen het er misschien nog minder zijn. Ik heb een traktatie gekocht die manlief en ik ook lusten. Geen probleem dus als er iets over blijft!

21 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje! Wat leuk lampionnen acond, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig dinokaartje, deze zal zeker in de smaak 3,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart voor een kanjer!
    Veel plezier met Sint Maarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, zo'n leuke kaart! Die dino ligt bij mij ook al erg lang buiten handbereik; misschien ook maar vast eens een kaartje mee maken. Leuk dat je weer meedoet met TSOT!

    Dat klinkt erg leuk, lampionnenavond. Ik ben benieuwd hoeveel kinderen je aan de deur krijgt.

    Groetjes en fijne dag!
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart .Denk dat hij hem geweldig vind.
    Ja 11 November een feest bij alle kinderen die dus eigenlijk in het water valt.
    Onze kinderen vonden het fantastische ,dus voor de kinderen van nu toch wel een teleurstelling.
    Bij ons komen er al jaren geen kinderen aan de deur ,dat komt omdat je te ver weg zit ,gaan natuurlijk de nieuwbouw in met zoveel mogelijke huizen bij elkaar.
    Veel plezier en hopelijk komen er nog wat kindjes langs.

    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kanjerkaart is dit. Daar gaat de kleine kanjer vast erg blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dino kaart, Henriët! En Sint Maarten, waar ik ben opgegroeid werd ook gelopen, maar ook dat wordt steeds minder, hoor ik van mijn zus, die toch in een redelijk kinderrijke straat woont.
    Waar ik nu woon wordt met Driekoningen gelopen, maar ook dat is niet zo veel meer. En ik hoor wel dat er meer en meer met Halloween wordt gelopen, maar daar doe ik niet aan mee hoor...
    Hopelijk komen er vandaag toch wat kinderen aan je deur en anders: geniet van je traktatie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart voor de kanjer, hij zal hem vast geweldig vinden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kanjerkaart heb je gemaakt Henriet.
    Daar maak je weer iemand heel blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoere dino, heel leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart voor een kanjer Henriet.
    De dino staat zo mooi te pronken met zijn takjes .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke dino kaart heb je gemaakt, daar zal de kanjer wel blij van worden! Wat klinkt dat leuk, lampionnenavond. Hopen dat er wat kindjes langskomen bij jullie!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart met de dino. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie Dino kaart. Leuk gedaan met die takjes.
    Hier nu om 19.30 uur is er nog niemand geweest. Zal nu ook wel niet meer gebeuren. Wel jammer maar de scholen hier hebben ook geen lampionnen gemaakt. Dus het was wel te verwachten. Moeten wij de snickertjes, milkyway en KitKatjes maar opeten ;-)
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Henriet, this is the cutest dinosaur ever! Love your color choices, and his sparkly snack! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Henriet, what a cute idea to have the ferocious dinosaur eating the tree! I'm sure the little boy who gets it will find it fun! Thank you for sharing your creativity with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n kanjer kaart is altijd heel erg leuk en dankbaar om te maken.
    Deze Dino is voor een jongen die gek op Dino's is natuurlijk heel erg leuk.
    Ik ben benieuwd hoeveel kinderen er geweest zijn, ik denk, door Corona, misschien wel niemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is superleuk met de dino. En jij bent toch ook zo slim he? Iets kopen wat jullie allebei lekker vinden.. misschien hoopte je wel stiekem dat er niemand langs kwam...en, viel het mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve dino kanjerkaart! Echt een leuke stans is dat, gelukkig heb ik hem ook 😁.
    Net even wat terug gelezen in je blogs. Gave kaarten en herkenbare herfstfotos's, Wij waren zaterdag in het bos. Mooi is het daar nu he.
    Ik ben ook wel benieuwd hoeveel kinderen er langs de deur zijn geweest?
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a super sweet dinosaur card. It's wonderful. I'm sure that the recipient is going to love it. I like your choice of the patterned paper - it's prefect for the background. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen