dinsdag 10 november 2020

Knuffel in de lift

Bij de Lift Challenge willen ze graag een witte kaart zien met daarop een 'splash of colour' en daarop een witte die-cut. Het geheel moet wel CAS zijn.
Ik had deze challenge op mijn lijstje staan maar inkt is niet zo mijn ding...... Vanochtend toch de potjes ecoline maar op tafel en aan de slag gegaan. Wat ecoline op mijn stempelblokje gedruppeld, beetje water er bij en dan het papier op het stempelblokje drukken. Er is heel wat papier in de papierbak verdwenen totdat ik een afdrukje had die ik mooi vond:


Ik heb de splash uitgestanst met een vierkant met een stikrandje. Dit op een klein vierkant kaartje geplakt (10x10). Een korenbloem uit hetzelfde witte papier gestast, kleine zilveren glittertjes er bij en een stempeltje.
Deze kaart gaat met een bloemetje naar mijn vriendin omdat zij wel een knuffel kan gebruiken.

Zondag een heerlijke herfstwandeling gemaakt met manlief. Onderweg 14 geocaches gevonden en mooie herfstfoto's gemaakt:








17 opmerkingen:

  1. Knap gedaan! Inkt is iets waar ik totaal geen raad mee weet.
    Ik kijk met bewondering naar al die mooie liftkaartjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje het is je goed gelukt ben ook nog aan het bedenken hoe ik het ga doen wil ook meedoen met de lift
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lift !!!!
    Mooie foto's !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelift Henriët een prachtige splash! Een hele lieve knuffel voor bij een bosje bloemen! Weer lekker aan het schatzoeken geweest, lijkt mij ook leuk en moet me er maar eens in verdiepen en een app aanmaken, wandelen word dan heel leuk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is goed gelukt. Ik zou het ook moeilijk vinden om zoiets te maken, maar jij hebt de missie goed volbracht.
    Prachtige herfstfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie splash geworden, en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch mooi gelukt jou splash kaart.
    Mooie herfstfoto's.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje voor je vriendin. De aanhouder wint, toch?
    En mooie herfstfoto's. Die zijn nu ver te zoeken. Het is hier de hele dag mistig geweest.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart, goed gelukt. Je foto's zijn ook prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toevallig maakte ik vandaag ook zo'n kaart, komt morgen of vrijdag op mijn blog.
    Die van jou vind ik erg mooi, soms zit de schoonheid juist in de eenvoud.
    Wat een prachtige herfst foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een hele mooie kaart geworden.
    Het lijkt allemaal zo eenvoudig... even een druppel ecoline op je papier laten vallen, en 'm dan vervolgens gewoon z'n eigen weg laten gaan. Maar de werkelijkheid is vaak toch anders. Voordat je het gewenste effect hebt bereikt, is de harmonie weer 10 kilo papier rijker. (beland er veel bij het oud papier)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het sowieso al echt erg leuk dat als inkt je ding niet zo is, dat je dan toch doorzet. Dat is ook wel een challenge! Het is je goed gelukt, een mooi en subtiel kaartje voor je vriendin. En fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is je kaartje leuk geworden voor de liftchallenge Henriet.
    Het is prachtig in het bos he.....mooie foto's!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk Henriet! En hier ook wat in de prullenmand beland. Zo'n splash lijkt heel makkelijk, maar ondertussen... Jouw eindresultaat is supergoed...mooie foto's heb je gemaakt van de herfst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! & prachtige foto’s

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soms lijkt iets zo eenvoudig, maar kun je er toch even mee bezig zijn. Je resultaat is mooi geworden.
    Je fotos zijn prachtig. Vooral die 2e, wauw!
    Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge Henriet!

    BeantwoordenVerwijderen