zaterdag 14 november 2020

Nederland daagt België uit

Eind oktober ging er weer een pakketje vanuit Nederland op weg naar België:


Zwart/wit papier uit een blok van de Action, kraft, groen papier en bijpassende bladeren en stempels. Natuurlijk zat er ook weer een label bij waarop we ondertussen traditiegetrouw de opdracht schrijven:


Het verzamelen van de materialen en het maken van het label was het eenvoudigste deel van deze uitdaging. Toen moest er nog een kaart gemaakt worden. Dat werd deze:

Ik vond het effect van het stempelen op het geruite dp wel leuk dus besloot dat ook voor op de kaart te doen. Nu niet alleen de panter maar ook de giraffe. Een strook dp er onder met bladeren, 2 takken en een tekst stempeltje. 
Gaan jullie ook bij Mieke kijken?? Zij is een kei met stempels dus ik ben heel benieuwd wat zij er van gemaakt heeft deze keer!

Morgen ben ik er weer met een hele bijzondere post!


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je er mee gemaakt! Ik vond het effect op het ruitjespapier ook erg leuk, dus heb ik dat idee van jou ook gebruikt ;-)
    Benieuwd naar de bijzondere post van morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn deze jungle kaarten leuk geworden, ik heb de stempels hier ook pas gevonden, dus nu een paar prachtige voorbeelden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig papier. Ik schrijf het net ook bij Mieke, de kleuren combinatie is zo mooi.
    Leuk om elkaar steeds uit te dagen, ook dat maakt het bloggen zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi label en kaart wat een mooie stempels zijn dat wat komen ze mooi tot uiting op dat ruitjes papier
    leuk om elkaar zo uit te dagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuke kaart gemaakt Henriet.
    het is dan ook een gaaf pakketje datje samengesteld hebt!
    Ik ga nog even bij Mieke kijken.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige label en kaart Henriët, ze zijn echt zo leuk de stempels en ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om er een kaartje mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke uitdaging. Leuke materialen en je kaart en label is erg mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen