donderdag 19 november 2020

52 weeks to Christmas - week 47

Vorige week even geen Kerstkaart maar vandaag ben ik weer van de partij bij 52 weeks to Christmas.
Ik maakte een eenvoudige kaart met de sketch van Dutch Card Lovers:


De basis voor deze kaart was zo klaar. Het dp lag nog op een hoekje van mijn tafel en daar was het groen en goud snel bij gezocht. Maar toen kwam het...... wat moet er dan nog op. Volgens de sketch moest er een cirkel op. Groen, wit, goud...alle kleuren keurde ik af. En wat moet er dan voor beestje oid op. Uiteindelijk maar besloten geen cirkel te doen en dit rendier had de eer om op de kaart te mogen. Hij had ook best al wel weer lang in de stansjesbak gelegen.

Later vandaag om 12 uur ben ik er weer. Niet zoals wel vaker met een dubbele post op donderdag voor Marianne Design maar met een kaart voor een jarige medeblogster. Jullie kunnen vast wel raden wie dat is!


27 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Henriët met dit mooi hert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! En wat een mooi papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kerstkaart Henriët...je heb hetzelfde idee als ik alleen een andere sketch gebruikt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart is het geworden, lief rendiertje.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig leuke kaart met mooi papier! Leuke sketch.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje de sketch is leuk hè heb er ook een kaartje mee gemaakt van de week ook lang gedacht wat er op te doen word gauw te veel je hebt het leuk op gelost met het schattige rendier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met de sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met inderdaad, heel mooi dp.
    Het rendier vraagt echt om een knuffel zoals hij daar staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met de sketch, het leuke rendier steelt hier echt de show!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart met de sketch! Lekker feestelijk met dat goud!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Henriët! Mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart, prachtig papier en zo'n leuk rendier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow....wat een prachtig kaartje Henriet.
    je zei het papier lag nog op een hoekje van mijn tafel en er ontstond een kaart met een hoekje papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, zo heb ik ook zitten klooien met die challenge, ik laat mijn kaart gauw zien, dan kun je zien wat ik er van gemaakt heb.
    Het rendier valt nu wel heel erg op, mooi gemaakt zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi zo met dat mooie hert. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, Henriët. Leuke uitwerking van de sketch.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die sketch vind ik zo leuk en je hebt er een mooie kerstkaart mee gemaakt Henriët.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart , mooie uitwerking van de schets !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kerstkaart. Het hertje is erg mooi. Leuk volgens de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart heb je gemaakt Henriët! prachtig dp!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke kaart Henriët, bij mij een mok ipv een cirkel, bij jou een prachtig hert!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja dat is precies zo leuk aan een sketch; je maakt er echt je eigen versie van. Dan maar geen cirkel als dat de kaart mooier maakt. Ik vind hm erg mooi! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het hert is een perfecte keuze voor dit kerstkaartje. Heel mooi in combinatie met het papier. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb dit hert ook, leuk idee om deze voor onze schets te gebruiken, mooi papier ook! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh mooi! Wat mat dit designpapier mooi op goud! Heel elegant afgewerkt met het hertje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooi kerstkaartje met de schets, leuk gedaan! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie uitwerking van de schets Henriët!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen