zaterdag 21 november 2020

Cirkel lay-out

Een hele tijd heb ik zitten twijfelen.....bestel ik hem wel of bestel ik hem niet.... Toen ik toch had besloten dat ik hem wel zou bestellen duurde het best lang voordat hij binnen was maar donderdag lag hij bij de post.
Vandaag dus meteen maar een kaart gemaakt met de cirkel lay-out van Marianne Design:


 Ik heb er een kaart mee gemaakt met uiltjes voor onze overbuurvrouw. Zij is komende week jarig en omdat de inwoners van ons dorp Anneroelen (uilen) worden genoemd vond ik een uilenkaart wel toepasselijk.
Deze kaart laat ik meedoen bij Creaties Suzan op Facebook. Ze wil figuurkaart zien en geen vierkante of rechthoekige kaarten deze keer. En ook bij 2 Sisters on the blog vragen ze een kaart die niet vierkant of rechthoekig is. Op de een of andere manier staan die niet op mijn challenge-lijstje en heeft Nicolette mij nu al 2 keer herinnerd aan de mogelijkheid om ook bij hen mee te doen. Ik heb het blog meteen aan mijn lijstje toegevoegd.

Dit weekend wordt waarschijnlijk weer een knutselweekend. Vanochtend de boodschappen gedaan en de huishoudelijke klusjes en voor de rest niets op het programma. En het wordt waarschijnlijk ook geen wandelweer dus dan kunnen er weer veel kaartjes gemaakt worden. Ik heb bijna genoeg kerstkaarten. Moet alleen nog iets voor de collega's bedenken. Dat zijn er toch ook nog 15 stuks. Dus ik moet maar iets bedenken wat niet al te ingewikkeld is.

18 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! De kleurencombinatie is erg sprekend en met de vrolijke uiltjes een gezellige kaart.
    Ik was ook zo aan het twijfelen over deze mal, maar heb hem toch op mijn wenslijstje gezet, dan ligt de keuze niet meer bij mij, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die cirkelstans is idd wel heel erg leuk en je maakte er een prachtige kaart van met de uiltjes. Gave kaart met de pot voor Colien, mooi dp met de hexagons.
    Veel knutselplezier dit weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook eindelijk binnen na lang twijfelen, maar ojee wat is ie groot dat zijn weer dubbele postzegels dus maar maken om zelf weg te brengen net als jij bij buuf! Het is wel een hele mooie kaart geworden en worden jullie uilen genoemd? dan hebben jullie vast veel wijsheid, hihi Fijn weekend verder Henriët en geniet van je week!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden. Lekker fris in het rood-wit-blauw met kraft!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige verjaardagskaart met de uiltjes.
    Ik zit ook steeds te twijfelen.
    Misschien voor mijn verjaardag volgende maand.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart. Je kan he kaart ook linken bij 2Sisters als je dat leuk vindt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En alweer bedankt voor de tip. Jullie blog staat nu prominent op mijn challenge lijstje hoor!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
    2. Leuk dat je hem gelinkt hebt!

      Verwijderen
  7. Je buurvrouw zal vast blij zijn met deze kaart, hij is dan ook heel erg leuk geworden met de uiltjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou de Anner oelen staan mooi op de mal! Je overbuurvrouw zal het wel geweldig vinden! Ik twijfel ook over de mal...vind hem wel erg leuk, maar net zoals zoveel dingen, als iedereen hem heeft... had ik ook bij de ticketmal. Blogland en FB werden er mee overspoeld, dan is voor mij de lol eraf. Maar ik heb nu twee ticketmallen....dus wie weet komt deze ook nog wel richting mijn verzameling! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is superleuk geworden Henriët. Schattig en toepasselijk aangekleed met die leuke uiltjes. Mooi kleuren ook, heel fris.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en wat zijn de uiltjes schattig.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed om er lang over na te denken, maar als je dan de beslissing hebt genomen baal je vast dat het zo lang geduurd heeft voordat deze ronde stans kwam?!
    Een gezellige kaart, zeker leuk voor een inwoner van jullie plaats, met de uil erop.
    Gebruik deze stans maar niet voor de kerstkaartjes voor je collega's, hihi, 15 keer is vast teveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk deze kasrt met deze mooie mal.. je kan er veel verschillende kaarten mee maken. Masr altijd gied om er even over na te denken. De uiltjes passen erg leuk op deze kaart. En heel toepasselijk... succes met het bedenken van kaarten voir je collega's. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie het model veel voorbij komen, hij is ook erg leuk!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooooooooooh wat issie leuk!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen