dinsdag 1 december 2020

Uitdaging met Marjolein

Met haar verjaardag op 28 oktober stuurde ik Marjolein een kaart met daarbij een uitdaging om met het Card-display van MD een kaart  te maken. Ik ben ook nogmaals aan de slag gegaan en heb er dit van gemaakt:


Een hele andere uitstraling dan de roze variant die ze op haar verjaardag kreeg. Dat vind ik nou zo leuk aan deze stans. De kaartjes die je er mee maakt zijn steeds weer anders.
Achter het display heb ik lichtblauw dp geplakt met donkerblauwe stipjes. Bovenaan het display hangen lampjes in wit en blauw. Verder een hartje met XOXO, een envelopje met een kaartje met knuffels en nog 2 zwarte bladeren.
Deze kaart ging naar een vriendin die wel een knuffel kon gebruiken.

Ik ben benieuwd wat Marjolein met het display heeft gemaakt. Gaan jullie ook bij haar kijken??

Nu eerst even de auto naar de garage brengen voor de jaarlijkse APK en dan snel naar huis. Mijn knutseldate van vandaag staat om 10.00 uur op de stoep!

10 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Henriët! Inderdaad heel anders dan mijn verjaardagskaart. Maar wel net zo feestelijk met de lampjes, envelop en de mooie bladskeletten. Fijne knutseldate vandaag!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaart is dit geworden, leuk ook in het blauw! Gezellige dag vandaag.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk kaartje, veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gaaf kaartje mooie dat gestippelde dp papier erachter, en de lampjes slinger vind ik geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart, gezellig met die lampjes slinger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, heel geschikt voor het doel dat je omschrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook zo van stansen waar je lekker mee kan variëren!!
    Deze uitvoering vind ik ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je Marjolein hebt uitgedaagd met deze mal, jij hebt er ook een heel leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Henriet.....mooie kleuren ook!
    Goed idee om Marjolein uit te dagen...ik ga ook even bij haar kijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enige kaart Henriet. Je bent maar druk met uitdagingen met mede blogsters! Ik ben benieuwd wat Marjolein ervan gemaakt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen