zaterdag 26 december 2020

Uitdaging met GerJanne

Vorige maand was GerJanne jarig. Voor haar verjaardag kreeg ze natuurlijk een kaart van mij maar daarbij ook een cadeautje dat ze moest gebruiken voor onze maandelijkse uitdaging. Ze kreeg een aantal velletjes papier maar ook de stansjes van de stokstaartjes van MD. En daar laten we vandaag allebei een kaart mee zien:


Ik koos papiertjes bij elkaar in blauw/grijs/groene tinten. Ze komen allemaal uit verschillende blokjes van de Action. Je kunt aan de bloemetjes wel zien dat ik deze kaart maakte nadat ik GerJanne haar verjaardagskaart maakte want ik gebruikte dezelfde takjes.

Ben je ook benieuwd wat GerJanne heeft gemaakt met haar verjaardagscadeautje? Klik dan op de link en je kunt haar creatie bewonderen.

Fijne 2e Kerstdag!

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Henriet....de stokpaardjes zijn erg leuk!
    Je hebt mooi papier gekozen in deze warme kleurtjes.
    Groetjes en een fijne tweede kerstdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze, ze poseren echt, net als in de dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, je stokpaardjes staan er goed op, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh wat issie leuk geworden zo leuke combinatie met dat dp papier ze staan er trots zo op de stokstaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave verjaardagskaart voor GerJanne!
    Stokstaartjes zijn schattig!.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel toffe kaart met de stokstaartjes! Heel mooi in deze tinten!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk !!!!
    Die van Gerjanne was ook top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze kaart met de stokstaartje. Jullie hebben elkaar leuk uitgedaagd. Ik zal deze week ook aan de slag met de uitdaging.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt.
    Het designpapier vind ik heel erg mooi.
    Ik wens je een gezond, liefdevol en creatief 2021.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lief kaartje, de stokstaartjes zijn idd hele grappige beestjes, zag ze in Zuid Afrika in een mini dierenopvang, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Henriet,
    drukke dag, maar ik ha snel even op mijn telefoon gekeken. Je kaart is heel leuk! Een zusje van mijn verjaardagskaart inderdaad..ik herken de takjes meteen! Het is ook mooi papier, trouwens.
    Geniet nog lekker verder in Enschede!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn het toch dotjes die stokstaartjes en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh super leuke stokstaartjes op je kaart.
    Leuke papiertjes heb je gebruikt.
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke kaart.
    Ben volger geworden, je maakt mooie kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart! zo lief...
    Fijne Jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen