maandag 21 december 2020

Laatste keer kerst in 2020

 Ik denk dat dit echt mijn laatste kerstkaart is die ik in 2020 laat zien. Ik maakte hem vorige week toen ik nog even in sneltreinvaart 13 kerstkaarten moest maken:


Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van Try Stampin' on Tuesday en dp uit mijn favoriete kerstblok van de Action van dit jaar (ik kocht er 3 dus kon er heel veel kaartjes mee maken). De pinguïn gebruik ik de laatste tijd te weinig dus die was wel weer eens aan de beurt.

In mijn vorige post vertelde ik dat er vertraging was in ons vertrek naar ons vakantie-adres. Dat kwam omdat ik zaterdagochtend eerst een Corona-test moest ondergaan. Mijn onderwijsassistente is positief getest op Corona en dus moest ik ook getest worden. We werken immers de hele dag samen in 1 lokaal en overleggen veel samen. Zaterdag om 11.15 uur kon ik me laten testen en zondag rond dezelfde tijd kreeg ik de uitslag: negatief! Toen snel de laatste spullen ingepakt, oudste zoon opgehaald en met 24 uur vertraging alsnog vertrokken.
Nu genieten we volop van rust, ruimte en samen spelletjes doen, lezen en wandelen. Wij vermaken ons wel!

21 opmerkingen:

  1. Prachtig is ook dit kerstkaartje Henriët, zo leuk die pinguin erop..
    En ik wens je een hele fijne vakantie toe.. Goed dat je nog snel negatief bent getest
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig negatief getest, weer helemaal blij, toch.
    Leuk kaartje.
    Fijne vakantie, geniet ervan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cherry little penguin, Henriet! Love his snowy background, too! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart met de leuke pinguïn, gelukkig was de uitslag negatief, geniet van je vakantie
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze laatste kerstkaart van het jaar is heel leuk geworden met de puinguïn. Wat fijn dat je negatief getest bent, wat zal dat even spannend zijn geweest. Geniet maar lekker van jullie vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed dat je test negtief was!
    mooie kerstkaart! Geniet van jullie vakantie. Fijne feestdagen.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was nog even spannend Henriet....gelukkig was de test negatief!
    Leuke kaart heb je gemaakt met de schattige pinguin.
    Bedankt voor je prachtige kerstkaart die vandaag bij ins in de brievenbus zat.
    Groetjes en een fijne vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What an adorable image - and I love the star die cuts along the edge. Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pffffff, gelukkig dat je negatief was en toch weg kon. Geniet er lekker van!
    Je kaart is heel leuk, met de pinguin. Die moet ik echt volgend jaar vaker gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met de leuke puinguïn het papier schittert aan alle kanten hij is goed bij mij aangekomen Heniët.
    Gelukkig dat je test negatief was geniet van jullie vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, fijn dat de test negatief was! Geniet van jullie rust en ruimte.
    Heel leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de schattige pinguin wat staat ie er gezellig op mooie kleurtjes heb je gebruikt
    fijn dat je test negatief was
    fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig was je negatief getest! Mooi kaartje en geniet van je vakantie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke winterse kaart! Ai, dan loopt het allemaal even anders, gelukkig ben je negatief getest. Dat klinkt heerlijk, rust, ruimte, wandelen, spelletjes doen, geniet ervan!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart, en dat was nog even spannend dan. Gelukkig ben je negatief. Fijne week gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje gelukkig negatief getest geniet van je vakantie
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd! En fijn dat je negatief bent! Fijne vakantie.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig testte je negatief zodat je nu kan genieten. Ik geniet van die leuke pinguïn op je mooie kaart en wens je een fijne vakantie Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cute penguin card, Henriet! So glad you COVID-19 text was negative. Enjoy your holiday! Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday before you left! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze pinguïn is ook weer onwijs leuk met die leuke sterrenrandjes. Hij mag lekker in de schijnwerper ;)
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wa5 een leuke kerstkaart Henriet. Fijn dat je geen Corona hebt... geniet maar lekker. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen