donderdag 10 december 2020

Marianne Design Challenge 261

 Daar ben ik weer met mijn voorbeeldkaartjes voor de nieuwste challenge voor het Marianne Design Challenge Blog. Deze keer wil Wybrich graag 2 kleine kaartjes van 10x10 centimeter zien met bloemen. Dit is wat ik er van maakte:


Het zijn 2 tropische kaartjes geworden met de toekan en de flamingo. Aan beiden hangt een labeltje met de tekst 'n bloemetje dus ze kunnen prima aan een bosje bloemen gehangen worden.

Gebruikte materialen:
PK9148: Pretty Papers Bloc Boho Summer
LR0478: Hibiscus & tropical leeves
COL1456: flamingo
COL1457: toekan
CR1347: Box Card (windlichtjes)
CS1028: mini-labels

Doen jullie ook weer gezellig mee? Er zijn weer leuke prijzen te winnen.



15 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes, fleuren deze grijze dag mooi op!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee leuke kaarten Henriët.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaartjes die ons doen dromen van zonnige paradijsjes...
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtige kaartjes tussen alle kerstkaarten door weer eens wat anders!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fleurig deze tropische kaarten. Leuke afwisseling tussen alle kerstkaarten Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk je tropische kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke tropische kaartjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes, ik krijg het meteen iets warmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk Henriët, lekker tropisch.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie zomerse kaartjes met deze koude dagen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tropische kaartjes Henriet, iets heel anders dan alle kerstkaarten. Fijn dat mijn kerstkaart veilig bij jou is aangekomen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach....wat heb je twee lieve kaartjes gemaakt Henriet!
    Kleine kaartje zijn zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaartjes en een leuke challenge! Ik maak graag wat kleinere kaartjes, hoewel je dat niet zou zeggen als je mijn kerstkaart voor jou ziet, hihihi....
    Ik moest lachen om je reactie bij mij...je praat in raadselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaartjes Henriet, leuk met de toekan
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke zomerse kaartjes. Ik ben de winter ook al wel een beetje beu met het kaarten maken. Haha.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen