donderdag 31 december 2020

Jaaroverzicht 2020

Net als vorig jaar op 31 december laat ik nu ook weer 12 kaarten zien die ik het afgelopen jaar heb gemaakt. In willekeurige volgorde laat ik er van iedere maand 1 zien. Dit jaar heb ik niet uitgekozen welke kaarten in de collage mochten verschijnen maar zijn ze uitgekozen door jongste zoon:



Ik hoop dat ik jullie het afgelopen jaar heb kunnen inspireren. Hopelijk kunnen we nog lang van elkaars creativiteit blijven genieten op onze blogs.
Verder wil ik alle bloggers van wie ik een kerstkaart heb gekregen heel erg bedanken. Wat een vrolijkheid brengt dat iedere keer weer met de post.

Ik wens jullie een goede jaarwisseling en hopelijk wordt 2021 een TOP jaar!

13 opmerkingen:

  1. Wat MOOI om je kaarten zo bij elkaar te zien Henriet.
    Je zoon heeft goede keuzes gemaakt!
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2021,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige collage en een fijne jaarwisseling Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collage.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo'n collage te maken van je mooie kaarten. Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooi overzicht, leuk om te zien.
    Een goed uiteinde en een nog beter begin van een mooi nieuw jaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo een collage van je kaarten .
    Prachtige kaarten , stuk voor stuk.
    Een fijne jaarwisseling , en alle goeds voor 2021 .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om zo een collage door je zoon samen te laten stellen! Een goede keuze! Ze zijn allemaal even mooi! Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2021!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je ons nog eens laat mee genieten van je mooie werkjes.
    Geniet van het eindejaar en volle moed naar 2021,
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zoon heeft een leuke collage gemaakt voor je! Ze zijn allemaal even mooi! Vooral die kerstman is erg leuk vind ik!
    Fijne jaarwisseling en een gezond 2021, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi jaaroverzicht.
    Groetjes van Judith
    Fijne Jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke collage hele mooie kaarten
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne jaarwisseling ook voor jullie.
    Je hebt een mooie collage gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke collage van je kaarten.jullie ook een fijne jaarwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen