vrijdag 4 december 2020

Uitdaging met Lisanne

14 november was Lisanne jarig en ook naar haar ging een kaart met daarin een uitdaging. Ze kreeg van mij een letterbord-kaart en de uitdaging voor haar was er ook 1 te maken (met de bijgeleverde spulletjes).
Ik maakte er ook nog eentje om vandaag te laten zien:


Het werd een beterschapskaartje met de hond in zijn hondenmand. De tekst was toen ook snel bedacht. Om het boven in de kaart nog wat te vullen en de kaart nog wat vrolijker te maken stanste ik 2 takjes uit (zijn eigenlijk waterplantjes) en plakte hier vrolijke roze bloemetjes op. Hopelijk knapt de hond snel weer op en eet hij zijn botjes dan lekker op.
Gaan jullie ook even bij Lisanne kijken wat zij heeft gemaakt?

Dit was nog niet de laatste uitdaging. Over een poosje volgt er ook nog eentje met Colien en Trijntje. Ook zij kregen een verjaardagskaart met een uitdaging. En wie weet blijf ik alle jarige bloggers die ik een kaartje stuur het komende jaar wel uitdagen. Mij verveelt het nog niet.

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beterschap kaart, leuk met het hondje in de mand.
    Grappig dat jullie elkaar uitdagen.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja... deze blijft zo leuk! Ik ben fan van het letterbord. En het zou maar zo kunnen dat Lisanne een kaart laat zien die hier staat te pronken en in de prijzen viel...je bent er maar druk mee met de challenges. Mij verveelt het ook niet, dat wet je inmiddels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf kaartje met de hond in de lappenmand hier moet je wel snel van opknappen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriët wat een schattige beterschap kaart. Bedankt voor je prachtige verjaardagskaart. Ik laat me zeker uitdagen door je. Dus later op de datum zal ik zorgen dat de kaart klaar is.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een gave kaart, ik vind hem echt geweldig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke beterschapskaart Henriët met het schattige hondje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie beterschapskaart.
    Leuke uitdaging zo.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje! Dat hondje zo leuk en dan in zijn mooie mandje! Heel leuk gedaan! groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig kaartje, leuk gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat superlief, je zou hem zo een aai over zijn koppie geven. Heel leuk met de tekst er boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke beterschapskaart, schattig met hondje in de hondenmand,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig kaartje, daar knap je meteen van op, supermooi !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart. Het letterbord blijft erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart is dit geworden Henriët. Wat leuk bedacht met de mooie tekst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen