woensdag 30 december 2020

Kleurenkaartenteam warm geel en groen

Vanochtend wakker geworden in ons vakantiehuisje in Enschede. Ontbeten, auto's ingepakt, schoongemaakt en naar huis gereden. Daar de auto's weer uitgepakt, opgeruimd geluncht en boodschappen gedaan. En daarna was het tijd om een kaart te maken voor het KKT van Martina.
Deze keer zocht Marfien bij het warm-geel een bijzondere kleur groen. Ik heb mijn best gedaan hem zo goed mogelijk te benaderen:


Ik heb me voor deze kaart laten inspireren door de sketch van Sketch Saturday. Helaas kon ik de kaart daar niet meer laten meedoen maar dat mag de pret niet drukken. Voor de rest spreekt de kaart wel voor zich denk ik.

Morgen ben ik er weer met mijn laatste post van 2020.

17 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, Henriët! Prachtige bloem heb je gebruikt op je kaart.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi KKT-kaartje met die zonnebloem op!
    Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2021, vol kleurenpracht ;-)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu snap ik waarom ik vanmorgen vroeg je kaart miste!
    Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
    Wat een prachtige zonnebloem op je mooie kaart. Lekker zomers. Kunnen we nu wel gebruiken.
    Fijne jaarwisseling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart, lekker zomers gevoel.
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit kaartje Henriët,zo een mooi zonnebloem erop en perfect in de KKT kleurtjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Henriet! Dat je dat zo snel voor elkaar kreeg na het slot van je vakantie...Jouw groen is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Ik vind dit een hele mooie bloem.
    Liefs en fijne eindejaarsdagen
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie frisse kaart.
    Fijn einde jaar !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje is het geworden.
    Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het groene was inderdaad niet makkelijk, maar kijk, ondanks je drukke dag ben je er goed in geslaagd om een mooi en leuk kaartje te maken,
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    nog fijne eindejaarsfeesten,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje met deze mooie bloem er op, ik zie gelijk iets voor de volgende keer, vis net groene blaadjes uit een oude doos
    Beste wensen en een creatief 2021

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige en heel frisse kaart. Dat je dat zomaar kunt als je bent weggeweest, knap hoor. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi en zonnig kaartje in de KKT kleuren! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Henriet,

    Heel mooie kaart maakte je, stijlvol met klasse...

    Fijn eindejaar en op naar een mooi en creatief 2021!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie zonnige kaart, fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zonnebloemen doen het altijd goed! Ik hou ook van die 'van harte' snijmal, zo mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen