zondag 6 december 2020

Kerst

Sint is weer vertrokken richting Spanje en meteen neemt ook het weer de echte Kerstsfeer aan. Het heeft hier flink gevroren vannacht!

Met de sketch van de decemberchallenge bij De Egel maakte ik een kerstkaart. Ik kom er nog te kort dus moet nog even door:


Op de witte basiskaart van 10 x 15 dp uit een blokje van de Action. De cirkel is uit spiegelkarton. Daarop de verplichte horizontale streep in het wit. Dan is het net of de vos in de sneeuw loopt. 2 banners waarvan 1 met tekst en nog een roze kerstboom.

Gisteren maakte ik voor onze nichtjes nog een opgeleukte chocolademunt:


Met alle leuke Sinterklaasspulletjes van MD maak je er in no-time iets leuks van. Ik kreeg al een appje dat ze het erg leuk vonden.

Vandaag wordt een knutseldag. Het is me buiten veel te koud!

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart met de sketch! En leuk je kaartjes voor je nichtjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, die chocolademunten! De kerstkaart is mooi, die vos is staat er mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij bent er snel bij met de challenge, wat een leuke vos ploetert daar door de sneeuw. Je chocolade munten zien er echt heel leuk uit, goed idee :)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, maar je munten vind ik echt prachtig!
    Leuk om te geven en te krijgen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Henriët, en je munten zien er top uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Henriet. De munten heb je ook leuk opgemaakt.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kerstkaartje en die gepimpte chocolademunten zijn echt supertof! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart en de versierde munten zien er top uit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Mooi effect geeft het spiegelkarton. De chocolademunten zijn gaaf, wat een leuk idee!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kerstkaart is mooi en je chocolademunten zijn super! Wat een leuk idee. Wij hebben Sinterklaas gevierd vanmiddag. Het was een gezellig dagje met kadootjes en Skibbo.
    Morgen weer een nieuwe week.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kerstkaart met onze sketch. Ik ben ook bang dat ik kaartjes te kort kom. Maar ja, dat zie ik van de week wel, bijna geen tijd om te freubelen deze week.. Je chocolade munten zijn ook erg leuk. Die zullen letterlijk en figuurlijk in de smaak gevallen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje! & die chocolade munten zijn ook fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was zeker koud.
    Ik moest werken, om 7 uur beginnen, dus krabben 's morgens vroeg, terwijl iedereen in het dorp nog lag te slapen. Het heeft ook altijd wel iets....
    Leuk hoor, deze kaart, wat een mooie vos.
    Zal ik je vertellen dat ik een vos voor mijn auto had lopen (zondag morgen vroeg)!!!
    Zo gaaf om te zien.
    Gelukkig reed ik niet te hard en dus kom hij veilig tussen de bosjes wegschieten, maar hij liep eerst een heel stuk mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke uitwering van de sketch, makkelijk als je tekort kwam. De sint medailles zijn ook geweldig. Ik had ook wat met sint en Piet willen maken, maar het kwam er niet van. Dank je wel voor jouw deelname met deze sketchuitdaging van de egel. Fijne kerstdagen gewenst. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen