donderdag 24 december 2020

Marianne Design Challenge 262

Deze keer was het de beurt aan Anita om het onderwerp van de challenge te bepalen. Zij wil graag een kadokaart (een kaart waar je een kadokaart in kunt doen) zien.
Ik maakte een kaart voor de geboorte van een meisje:


Ik maakte een criss-cross kaart met in de kaart een label waar een kadokaart in zit.


Hier zie je de kaart en het label samen. Omdat ik geen kadokaart in huis had heb ik een pasje van de metro van Los Angeles gebruikt, die lag nog in de kast en is net zo groot als een kadokaart.

Gebruikte materialen:
PB705: papierblok Little Miracle
LR0388: flower doily
COL1480: schildpad
EC1065: stempels sweet baby
COL1385: schaap (wolk met tekst op label)
COL1426: koe (bloemetjes)

Ik zou het leuk vinden als jullie ook weer meedoen met deze challenge op het Marianne Design Challenge blog. Je kunt er weer alle kanten mee op!

We zijn hier heerlijk aan het genieten in Enschede. Dat het weer niet zo meewerkt vinden we niet zo erg. Er zijn al heel wat postjes klaverjassen gespeeld, boeken uitgelezen en mijn eerste puzzel van 1000 stukjes is bijna af. En natuurlijk ben ik ook aan het haken. Traditioneel ben ik weer begonnen met de uiltjes voor het afscheid van groep 8. Wij genieten nog wel even door hier!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kadokaart heb je gemaakt met die leuke schildpad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een droppie!
    Ik ben iedere keer weer zo verliefd op die schildpad haha.
    Ik ga m ook snel weer gebruiken
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi challenge voorbeeld Henriëtte!
    Geniet maar lekker in Enschede...gelukkig was je test negatief!
    fijne feestdagen maar dat komt goed met jullie!
    kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig een mooi voorbeeld Henriët. Fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief kaart Henriet,
    Bedankt voor je mooie kerstkaart
    Veel plezier in Enschede
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk dan toch wat een dotje.
    Leuk om te geven, en leuk om te maken.
    Fijne feestdagen.
    En een gezond, liefdevol, en creatief 2021.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuk voorbeeld gemaakt voor de nieuwe challenge! Wat fijn dat jullie daar in Enschede zo genieten met elkaar! Fijne kerstdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel lief kaartje, leuk model
    fijne vakantie, dan komen er weer ideeën :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief voorbeeld van een cadeau-kaart Henriët. Leuk om op deze manier iets te geven. Fijne knusse vakantie gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt als inspiratie voor de uitdaging. Mooi model. Fijne feestdagen en lekker doen waar je zin in hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enige kaart, heel leuk en lief!
    Veel plezier nog samen in Enschede, lekker tot rust komen.

    BeantwoordenVerwijderen