vrijdag 1 maart 2024

Maart

Het is vandaag 1 maart en dat vind ik een goed moment om jullie mijn pagina van maart in mijn harmonicaboekje te laten zien:


De achtergrond maakte ik met 3 kleuren groene inkt. Daarop maakte ik met een stencil en een vochtig babydoekje ruitjes en die zette ik aan met zwarte stift. Met een stempel zette ik wat rasters op het papier en in het midden bracht ik met een craft mousse (van de Action. Het heeft een lichte parelmoerglans) een muurtje aan. Dat geeft het geheel wat structuur.
Boven op dit alles kwam een ton vol met sneeuwklokjes. Een tekstje en een kaartje met de maand en toen was er weer een pagina klaar. Nog 4 te gaan en dan ben ik het jaar rond.

Vandaag een dag met allerlei klusjes die nog gedaan moeten worden: allereerst ga ik de doos waarin ik vorig jaar de geboortekaartjes van de kleine Cato (vandaag wordt ze 1 jaar) afleverde versieren met haar naam en een Nijntje zoals op de geboortekaartjes. Daarna moet ik nog voor school aan de slag. Ik zit in een auditgroep en daar moet ik voor maandag een groot aantal stukken voor hebben gelezen. Verder wil ik verder met 2 bladzijden in mijn nieuwe art-journal en ga ik naar Hoogezand om voor Dirk een verjaardagscadeau te kopen. Met zijn rug gaat het gelukkig al een stuk beter!
 Morgen de hele dag repetitiedag met ons orkest en 3 andere orkesten in Winschoten. Ik verveel me voorlopig dus nog niet!

16 opmerkingen:

  1. wat een mooie pagina voor in je boekje, zo leuk met de frisse kleurtjes en de leuke details de tobbe met sneeuwklokjes maakt het helemaal af
    fijn dat het met je rug weer beter gaat, succes met je klusjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pagina heel lente achtig, fijn dat het beter gaat met je man zijn rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuuuper leuk, echt Maart, met die Sneeuwklokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooi pagina. Knap gemaakt. En succes met al je werkzaamheden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi emaakt zeg!! Succes met je drukke dagen. 't Zal wel weer omvliegen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en wat een werk al die kleine bloemetjes!
    En dat wordt een drukke dag, succes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik de foto zag ontlokte het mij meteen de uitroep: "oh, wat leuk!"
    Zoals je hebt kunnen lezen op mijn blog ben ik gek op sneeuwklokjes. Maar ook de achtergrond, ik heb
    heel aandachtig gelezen hoe je die hebt gemaakt erg mooi dus.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie pagina voor je harmonica boekje.
    je hebt nogal wat bezigheden... succes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die sneeuwklokjes !!!!!
    Succes met deze drukke dag, zal wel goed gaan !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met de sneeuwklokjes Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar babydoekjes al niet goed voor zijn hè?! Heel leuk om de sneeuwklokjes op je pagina te verwerken, je ziet ze nu overal bloeien. Je hebt weer een super achtergrondje gemaakt Henriët!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart met die sneeuwklokjes op die mooie achtergrond. Fijn weekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hemel, wat heb jij het druk! Succes daarmee, hopelijk heb je ook wat tijd voor jezelf.
    Gave pagina heb je gemaakt, het past perfect bij maart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo.... jij blijft van de straat! Genoeg te doen. Je pagina van het boekje is heel leuk en helemaal voorjaar! Sterkte met de drukte en fijn dat het weer beter gaat met Dirks rug..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie pagina Henriët, echt voorjaar! Succes met alle bezigheden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk met die sneeuwklokjes. Prachtig gedaan zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen