vrijdag 15 maart 2024

ATC-kaartjes deel 2

Vandaag heb ik weer een serie ATC-kaartjes gemaakt:



Ik sneed eerst de 9 witte papiertjes op maat en bewerkte die met 3 kleuren inkt en water. De delen die wit bleven heb ik ook wit gelaten. Daarna met 2 verschillende stempels en zwarte inkt de achtergrondstempels gezet. Vogeltjes gestempeld, geverfd met aquarelverf, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Toen gespetterd met zwarte verf en de tekstjes opgeplakt. Als laatste alles gemat op paars papier. Ik vind het een vrolijke serie. (in het echt zijn de kleuren mooier dan op de foto's. Ik kreeg het niet beter)

Ik laat deze ATC-kaartjes meedoen bij Creative Artiste Mixed Media waar alles mag als het maar mixed media is.

Vanavond gaan we klaverjassen bij de postduivenvereniging, morgen een dagje zien waar we zin in hebben en zondag gaan Dirk en ik naar Amsterdam. Hij gaat daar meedoen aan de voorrondes van
1 tegen 100. Na die tijd gaan we wandelen in de Amsterdamse Waterleidingduinen.
En maandag ga ik naar Monique om te knutselen. De vrije dagen zijn weer goed gevuld!

16 opmerkingen:

  1. Dit ziet er prachtig uit. Mooie kleuren. Veel plezier de komende dagen. Klinkt goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke ATC kaartjes. goed gelukt en mooie kleurtjes.
    fijne dagen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke serie ATC's in mooie kleuren! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie ATCtjes met de mixed media en de mooie stempels
    spannend voor je man opnames voor 1 tegen 100
    gezellig weekend
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes, heel mooi gemaakt, het is een mooie serie.
    Succes voor Dirk morgen en geniet van de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, deze serie is inderdaad heel mooi.
    De kleuren, prachtig bij elkaar.
    Fijn weekend en heel veel succes voor Dirk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf gedaan Henriet....je hebt en prachtige serie gemaakt!
    Jullie hebben veel leuke dingen in het vooruitzicht dit weekend....heel veel plezier met alles wat je gaat doen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What adorable projects - love all your pretty little birds. Thanks for sharing with us at Creative Artiste Mixed Media

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat Dirk mee gaat doen in Amsterdam en van het wandelen in de Amsterdamse waterleiding duinen kreeg ik helemaal en flash back maar wel van heel lang geleden. Daar liggen toch wel een flink aantal voetstappen van mij en Ed.
    En ohhhh wat zijn deze ATC-tjes leuk zeg, mooie kleuren en mijn lievelings vogeltjes er op, jij hebt , denk ik, de kleine uitgave van die vogel stempels.
    Geniet van jullie week end en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig al die vogeltjes zo bij elkaar Henriët. Mooie kleurrijke ATC-kaartjes zijn het. Ga je ze ook echt ruilen /opsturen of doe je er iets anders mee?
    Fijn weekend nog en maandag ook veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ik lees net bij deel 1 dat je ze mee naar Nijkerk neemt hihi. Je hebt veel moois gemaakt de laatste tijd dus nog even zitten genieten.

      Verwijderen
  11. Deze zijn te leuk Henriët, met al die leuke vogels. Mooie achtergrond ook.
    Lekker drukke dagen voor de boeg. Succes voor je man bij `1 tegen 100

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk zijn deze kleine kaartjes! Die vogel is heel gaaf! En nu is het weekend toch weer voorbij....wat gaat dat altijd snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kleine kaartjes. Dat vogeltje is echt zo leuk. Klinkt als een goed gevuld weekend.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A fabulous set of ATCs. The colours, birds and affirmative sentiments are all lovely.
    Thank you for joining in with our March challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. These are lovely birds, and I love the colors you used. They make me think of spring. hugs-Erika

    BeantwoordenVerwijderen