maandag 4 maart 2024

Gastdesigner bij 4 -Season challenge blog

Vandaag mag ik jullie de kaart laten zien die ik maakte als gastdesigner bij het 4-season challenge blog. Het is de bedoeling dat je een easelkaart maakt:


De basis van de kaart beplakte ik met dp uit het blok Sweet Dreams van MD. Op het rechtopstaande stuk maakte ik het gebroken hartje van MD. Op de basis kwam de tekst hoera, een vlinder en nog een takje van de bloem.


De zijkant ziet er zo uit.

Ik mag ook nog een kaart maken voor de reminder. Dan probeer ik een iets ingewikkelder moddeltje van de easelkaart te maken. 

Morgen is Dirk jarig. Hij wordt dan 59 jaar. We grappen al vanaf 1 januari dat hij volgend jaar 60 wordt. We vieren het komend weekend. Dan komen de kinderen en aanhang op zaterdagmiddag, gaan we met elkaar uit eten en daarna gaan we gezellig spelletjes doen. Ze blijven allemaal slapen dus ook zondag zal wel weer een gezellige boel worden. Ik kan me daar echt op verheugen!

16 opmerkingen:

  1. Hoi Henriet,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een een hele leuke kaart!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie easelkaart, erg mooi met de takjes en de vlinder.
    Alvast gefeliciteerd met Dirk, tsjonge, wat een leeftijd! (Haha, Remco is al 61 en vond het eerst ook wel wat om richting de 60 te gaan, nu doet het minder pijn geloof ik 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie easelkart.
    gefeliciteerd met Dirk. Doet geen pijn hoor, 60 worden en nog een jaar om er alvast aan te wennen.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van Dirk.
    Prachtige easelkaart kaart Henriët.
    Mooi het druipend hartje op je kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met de leuke bloemetjes er op.
    Alvast gefeliciteerd met Dirk. En als de kinderen komen kan ik ook altijd zo genieten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi easelkaartje met het schattige vlindertje en de leuke plant en leuke details
    alvast gefeliciteerd met Dirk en 60 worden doet geen zeer hoor ik merk er niks van en ben het al vanaf afgelopen donderdag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie easelcard is het geworden.
    En alvast gefeliciteerd en een fijne dag gewenst voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke voorjaars easelkaart heb je gemaakt als GD. Alvast gefeliciteerd, en een fijne dag morgen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie voorjaarskaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan.
    Alvast gefeliciteerd met Dirk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je gast designer mocht zijn. Leuke easelkaart met deze mooie materialen heb je gemaakt. Alvast gefeliciteerd met Dirk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maakte je een mooie easelcard met de gebroken hartjes, een van mijn lievelingsplanten in onze vorige tuin.
    Alvast gefeliciteerd met de jarige en dan op naar de 60,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een lief kaartje en het modelletje is helemaal leuk hoor.
    Mooi voorbeeld.
    Geniet van het komende weekend, ik snap wat je bedoeld, lijkt mij heel gezellig, zo met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh! Alvast van harte met Dirk (gelijk met mijn broer...) En wat kan ik me dat voorstellen dat je je verheugt op het weekend.
    Je easel kaart is gaaf! Lekker lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met Dirk! Je kaartje is prachtig geworden en idd leuk dat alle easelcards zo verschillend zijn!
    Ook voor de reminder heb ik een vrij simpele kaart gemaakt.
    Succes en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje, en veel plezier het weekend .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke easel, erg mooi! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen