maandag 11 maart 2024

Van harte

Vandaag laat ik jullie een een kaart zien die ik maakte met de sketch van Cheerful Sketches:


De sketch was vrij snel gemaakt met papiertjes uit een blok van de Action maar toen de afwerking nog. Die kostte wat hoofdbrekers. Uiteindelijk heb ik het vrij rustig gehouden met alleen een grote bloem en tekst. Deels omdat ik het zo druk genoeg vond met het gebloemde dp en anderzijds omdat het me momenteel wat aan inspiratie ontbreekt. Iets met te druk met andere dingen denk ik........

Het weekend was erg gezellig met onze jongens en aanhang. Zaterdagmiddag begonnen we met koffie met gebak, gezellig kletsen en daarna vertrokken we naar Assen om gezellig samen te eten. En het was gezellig en lekker!
Eenmaal thuis kwam de sjoelbak op tafel. Voor de meiden was het jaaaaaren geleden dat ze hadden gesjoeld. Aan het eind van de avond nog de Formule 1 gekeken en om 1 uur 's nachts lag iedereen onder de wol.
Zondag begonnen we om 11 uur met een brunch en daarna gingen we naar het Boomkroonpad bij Drouwen. De meiden hadden daar nog nooit van gehoord maar die komen dan ook uit Nijmegen en Houten dus niet echt uit de buurt. Toen we daar lang geleden met onze jongens naartoe gingen liep je echt boven de boomtoppen maar de bomen zijn nu zo gegroeid dat je tussen de boomtoppen loopt. Daarna nog een lekkere boswandeling gemaakt. We sloten de dag af met soep, stokbrood en een salade en toen ging de jeugd weer richting Groningen en Amersfoort. We hebben genoten!

21 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart!
    en het klinkt als een geweldig weekend.
    wij hebben in Duitsland ooit eens een boomkronenpad gelopen, zo mooi en indrukwekkend. Ik zal mijn man eens porren om deze ook een keer te doen. Als geboren Drentse .....
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en origineel. 
    What a sweetie. I love it.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met die bloem als eyecatcher !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart en wat fijn dat het zo'n geslaagd weekend was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De verjaardag met Dirk is uitgebreid gevierd zo, gezellig met de kinderen om je heen en hartstikke leuke dingen gedaan! Je kaart is meer dan goed zo Henriët!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig om met je kinderen en aanhang het boomkroonpad te laten zien. Ik ben er ook 2 x geweest en supergaaf om te doen. Die mooie herinneringen heb je maar mooi weer in de pocket. Jou kaart met de Margriet is erg leuk. Ik pak hem ook graag . Dat het moeilijk werd kwam misschien wel door de cirkel. Misschien dat die effen moest zijn? Maar zo kan het ook prima.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Henriët.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Nu nog na genieten van het fijne weekend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt inderdaad als een mooi weekend. Ja, het boomkroonpad ben ik ook wel eens geweest. Heel leuk vond ik het.
    Je kaart is mooi zo met de bloem als focal point.
    En sterkte met de audit! Jij nerveus? Zijn zij dat niet veel meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel apart om de bloem zo te gebruiken, heel opvallende plek en een mooie kaart. Jullie hadden een gezellig weekend, zo te lezen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie strakke kaart met de bloem als blikvanger! Een weekend met een gouden randje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel kooie kaart met de bloem als blikvanger, mooi papier ook. Ik mis nog wel wat op de sketch (op de tekening het rondje). Nou kan mij dat echt niet uutmaken, maar ik weet niet hoe de rest van het team daarover oordeelt. Hoe dannook bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Heerlijk , zo'n weekend, ik geloof onmiddellijk dat jullie enorm genoten hebben. Gaaf om het verschil in jaren te zien wat die boomtoppen betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi met de bloem centraal. Je had een leuk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gezellig zo`n weekend! Mooie kaart met dit dp papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart is het geworden. Maar de harte gefeliciteerd maakt de kaart leuk af. Soms gaat het niet helemaal zoals je wil dat heb ik met de paaskaarten… dat lukt mij nu niet zo… Gelukkig vind mijn moeder het leuk wat ik had bedacht… maar er was al heel wat in de prullenbak beland… leuk dat jullie een gezellig weekend hadden.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke dp en leuke details
    fijn dat je weekend zo gezellig is geweest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt Henriet! Klinkt inderdaad als een gezellig weekend....geniet nog lekker na van alles! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Henriët,
    Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi gedaan.
    Klinkt als een super gezellig weekend.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart. En leuk dat jullie zo'n fijn weekend hadden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De sketch is goed herkenbaar en ik vind de dwitte bloem mooi passen bij het ietswat drukke dp.
    Het is een mooie kaart geworden.
    Bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    En bedankt voor mijn verjaardag kaart die ik mocht ontvangen.
    Het is zo genieten, al die zelfgemaakte kaarten. Een feestje in de brievenbus en ik laat ze voorlopig nog even in mijn kamer hangen, kan ik weet nog lang van nagenieten.
    En inspiratie opdoen, die voor jou hopenlijk ook snel weer terug komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave kaart heb je met onze schets gemaakt. Ik vind die bloem zó mooi gevonden!
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tof met die bloem als blikvanger.
    Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen