donderdag 14 maart 2024

Februari challenge 52 weeks to Christmas

De laatste donderdag van de maand plaatsen ze bij 52 weeks to Christmas altijd een challenge. Deze maand moet je kleine restjes papier gebruiken in combi met een sneeuwvlok:


Bij mijn knutselspullen staat een bakje waar ik restjes in bewaar. En bij mij zijn restjes echt kleine stukjes echt niet groter dan ongeveer10x10. Stukken die groter zijn bewaar ik in mijn papierbak of in het blok waar het papier uitkomt.
In mijn bakje vond ik wat strookjes blauw en blauw/groen papier waaruit ik vierkantjes van 4x4 cm sneed. Deze plakte ik op blauw papier en dat alles op een witte kaart. De grote sneeuwster stanste ik uit snowpaper en daarna nog 3x uit gewoon wit papier. Dat plakte ik op elkaar zodat de sneeuwvlok diepte krijgt. Nog een tekstje erbij gestempeld (zien jullie hoe netjes ik op het lijntje heb gestempeld?).
Eerst wilde ik er nog kleine sneeuwvlokjes bij plakken maar vond het zo toch mooier.

Ik stuur deze kaart ook in bij de X MAS challenge waar ze glitter willen zien. En geloof maar dat de ster glittert. Ik leek wel een kerstboom toen ik met deze kaart klaar was!

Vanochtend ben ik thuis omdat ik maandagochtend heb gewerkt. Helemaal van werkdag ruilen lukte deze keer niet omdat ik vanmiddag nog 2 gesprekken gepland heb staan. En met dinsdag een dag van half 8 tot 6 met de audit, woensdag een dag van half 8 tot half 7 met gewoon voor de klas en 's middags een opleidingsmiddag was het weer een gezellige, volle week! (al is het jammer dat er dan weinig knutseltijd meer over blijft).

26 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart met al die vakjes zo maak je mooi de kleine stukjes op, de sneeuwvlok steelt de show wat is die prachtig!!
    Gezellig dat je er bij bent vandaag, met een kaart voor de uitdaging
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke papier leuke manier om zo je restjes op te maken, de sneeuwvlok is super mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, heel mooi gemaakt!
    Het snowpaper van MD geeft enorm veel glitters af vind ik, dan zit ik ook helemaal onder, haha. Met andere merken heb ik dat minder.
    Je blijft een juf hè, netjes op het lijntje...
    Jeetje wat een lange dagen heb je al gemaakt deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk om zo je restjes op te maken. Mooi met de grote ster.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart Henriët.
    Zoheb je meteen wat restjes weg gewerkt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooie restjes zeg....het is een hele leuke kaart geworden Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een paar restjes weggewerkt met deze leuke kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke winterse kaart met alle restjes papier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi geworden !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met deze blauwe restjes! Leuk gedaan met die vierkantjes! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van52 WTC. Dat is een drukke week geweest voor je! Dan maar vast een fijn en rustig weekeinde! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt. Erg leuk om zo de restjes op te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie restjeskaart heb je gemaakt voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een leuk idee om op deze manier restjes op te maken. Dat heb je weer mooi gedaan zeg. Echt tof. Wat een drukke week, ik ken het helaas. en dan kom je niet aan alles toe wat je had willen doen. Maar dat komt wel weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi gedaan met de restjes. mooie ster ook.
    drukke werkweek, hier zit er nog eentje...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend deze restjes kaart en de sneeuwvlok steelt echt de show zo verhoogd opgeplakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt heel geordend, zoals jij je papier bewaard.
    Ik doe het tegenwoordig ook wel eens terug in het blok waar het uitkomt, met het gevolg dat ik nu overal dp heb liggen.....in dozen op kleur, in een la, op en stapel liggen de losse bladen en dus ook terug in het blok waar het uit komt, haha, helemaal niet geordend.
    Ik vind dit een hele leuke kaart. Ik hou van restjes kaartjes, zo leuk wat iedereen nog kan maken met restjes.
    De sneeuwster is een mooie blikvanger op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De sneeuwster komt heel mooi uit op je vierkantjes achtergrond, ik bewaar mijn restjes altijd in de papierblok, dan gaat het wel eens mis als je een grote blok pakt en er van alles uit valt, elastiekjes erom wil wel helpen..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat komt de ster mooi uit op de kleine vierkantjes. Ook je kaart met de grote margriet is prachtig. Wat een heerlijk weekend heb je gehad met de kinderen, leuk is dat hè
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk zo met die glitterster! Jammer van je gebroken vrije dag. Vooral als het de ochtend is, dan doe je net zoveel...tenminste ik niet, dan heb je het gevoel dat je aan het wachten bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik reageer vanaf mijn DT account. Bij sommige bloggers en daar ben jij er 1 van, wordt mijn reactie niet geplaatst met mijn zonnetjesaccount, heel raar!
    EN je kaart is leuk met die glitterster!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat was zeker een volle werkweek, Henriët! Ik had deze week een werkweek met 4 aaneengesloten werkdagen, waardoor ik vandaag vrij ben. Je kaart met de kleine vierkantjes is heel leuk. En zo keurig op het lijntje gestempeld, echt de juf in actie :-)
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi die kaart met de vakjes, en dan de grote sneeuwster. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful - love the card layout you used and the snowflake die cut.

    Thanks for joining us at the Girlz Creative Christmas Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
    Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen