vrijdag 22 maart 2024

Lieve Lentegroetjes

Vandaag ben ik er weer met een 'gewoon' kaartje met stansjes. Ja....ook dat doe ik nog steeds!
Voor een haakprojectje was ik grijs katoen nodig en omdat ik een drukke week en een druk weekend heb besloot ik ze maar online te bestellen bij de Boekenvoordeel. Maar ja, alleen 3 bolletjes katoen is niet genoeg om het pakketje zonder verzendkosten te laten bezorgen. Wat doe je dan? Dan bestel je het nieuwe vogelhuisje van MD er maar bij:


De basis van het huisje maakte ik met een stukje papier uit een kerstblok van MD (Swedish Winter) en daarna ging ik verder met het geel wat in dit papier zit. Het huisje kreeg dus een geel randje en een gele bloem. Ook het vogeltje kreeg een geel borstje. Het gestreepte achtergrondpapier past er mooi bij qua kleur en ook het tekstje vind ik er leuk bij.
Ik laat deze kaart meedoen bij Scrapping 4 fun waar ze een paas- of lentekaart willen zien en bij The four seasons waar het thema lente is.

Zoals ik hierboven al schreef een drukke week: maandagavond muziekrepetitie, woensdagavond kascontrole bij de penningmeester van de muziekvereniging en gisteravond jaarvergadering van diezelfde muziekvereniging. Morgen gaan we, alweer met de muziekvereniging, naar Duitsland voor het tweede concert ter ere van het 40 jarig dirigentschap van onze dirigent. We vertrekken om 14.00 uur en ik hoop om middernacht weer thuis te zijn. Voor zondag nog geen plannen maar als het aan mij ligt even niks. Er komt ook weer een drukke week aan met 3 avonden niet thuis......

17 opmerkingen:

  1. Schattig dat vogeltje met zijn mooie huisje. Handig dat je dat ook bij de Boekenvoordeel kunt bestellen. Mooie kleuren voor een mooie kaart. Goed idee om de zondag niets in te plannen, zo te lezen heb je het erg druk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met dit enige vogelhuisje. Erg mooi opgemaakt. Succes met al je activiteiten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met het vogelhuisje Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart....en wat gaaf is het vogelhuisje Henriët.....ook een goed idee om het maar meteen te bestellen....daar heb je meer aan dan aan verzendkosten....haha! Een hele fijne dag morgen, Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, wat een heerlijke lentekaartje met het vogelhuisje en het vogeltje. Wat een fijne knutseldate met Monique, je maakte 9 gave ATC-kaartjes. Slim om zondag even een rustdagje in te plannen, je hebt een druk schema.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het huisje is zo leuk! Ikkan mij helemaal voorstellen dat je deze besteld, Hihi. Leuke kaart heb je ermee gemaakt. Lekker vrolijk ook. Nou veel succes de komende dagen en ook veel plezier . Zondag lekker bij komen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh...vers van de pers! En wat een goede smoes!! Te weinig om te bestellen en dan maar meteen het huisje erbij, hahahahaha.
    Fijn dat je vandaag tijd had voor de hobby, want behalve zondag komt daar niet veel van volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt al snel even een leuke kaart gemaakt met het vogelhuisje. Veel succes met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kaart, wat heb je de kleuren mooi gecombineerd, heel verrassend.
    Het mooie vogeltje heeft een prachtig huisje uitgezocht.
    Succes met alle drukte, hopelijk vind je ook nog wat tijd voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig kaartje! Succes met de drukke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het leuk vogeltjes bij zijn huisje, leuk versiert met de lente takjes daar wordt zo'n vogeltjes heel blij van.
    heel veel succes met je bezigheden voor de de muziekvereniging
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zoveel drukte en ja we kunnen niet alles tegelijk Henriët!
    Je hebt jezelf maar even verwend met dit leuke vogelhuisje en maar mooi bezorgkosten bespaard, hihi Bij deze vogeltjes staat het het huisje prachtig en je kaart is super! Ik zou maar een lekkere rustige zondag nemen! Fijn weekend Henriët,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een echt leuk en gezellig voorjaarskaartje.
    Fijn weekend verder en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuke kaart, wat een leuk vogelhuisje. succes met alle drukte.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kaartje. Ben benieuwd hoe het gisteren was. En ik zou vandaag lekker luieren, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een leuke kaart geworden in bijzondere maar mooie kleurencombi!
    Fijne zondag!
    Groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Henriët,
    Wat vervelend dat het vogelhuisje zo in je winkelmandje terechtkwam. Je kaart die je ermee hebt gemaakt is echt heel leuk. Heel mooi gedaan hoor. Succes met al je drukke weken, ik voel met je mee want heb een beetje hetzelfde.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen