donderdag 7 maart 2024

52 weeks to Christmas week 10

Het is weer donderdag en dus ben ik weer aanwezig in blogland met mijn wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Er lag nog een achtergrondje klaar met dezelfde papiertjes als die ik gebruikte voor de serie met de kerstman en zijn vrouw. Deze keer mocht de egel op de kaart. Ik stanste boompjes uit verschillende kleuren rood en de egel kreeg ook een warme, rode sjaal om.  Onder de egel een randje sneeuw met glitterpapier en bovenaan een tekstje maakten deze kaart af.
Mijn voorraadje achtergrondjes is nu op dus binnenkort de bak met papiertjes maar weer op tafel om een aantal te maken. Zo makkelijk als dat al klaar ligt vind ik.

Dinsdagmiddag een hele interessante middag gehad met de expertgroep lezen van onze stichting. Luc Stevens kwam een lezing geven en vragen beantwoorden. En mensen uit het onderwijsveld weten dat hij iemand is met heel veel ideeën rondom het leesonderwijs.
En dinsdag was natuurlijk Dirk zijn 59e verjaardag maar dat vieren we komend weekend uitgebreid met de kinderen en aanhang.

27 opmerkingen:

  1. Hier ben ik weer voor een bezoekje. Ik heb terug gelezen en zag dat je zo veel plezier hebt met AJ. Tof!
    Deze kerstkaart met rood en wit is tof. De uitdaging met GerJanne was ook leuk met de diertjes. Geniet alvast van het weekend met de kinderen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaart met de leuke egel! ik zal hem ook weer eens tevoorschijn halen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke kaart met het rood, en egeltje staat er lekke warmpjes bij. nog van harte gefeliciteerd, en een leuk dag aankomend weekend.
    Fijne dag, gezellig dat je er bij bent vandaag,
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, nog van harte gefeliciteerd met Dirk en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke rood witte dp achtergrond het egeltjes straalt omdat ie mag poseren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart Henriët.
    Zeker makkelijk als al iets achter de hand hebt.
    Gelukkig had ik nog een kerstkaart op voorraad.
    Geen tijd gehad voor een nieuwe te maken
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt en alvast een fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart met rood. Het Egeltje is schattig hoor. heel erg mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart! vind het altijd mooi rood voor kerst.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart! De egel steelt echt de show hier met zijn lekkere warme rode sjaal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staat dat egeltje er lekker warm aangekleed bij Henriët. Een mooie kerstkaart en dat rood is lekker vrolijk. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man en alvast een gezellige viering gewenst dit weekend.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi rood kaartje en die egel staat er mooi bij met zijn rode das! Mooi achtergrondje! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kerstkaart met het mooi egeltje met sjaal. De achtergrond is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart, Henriët, met dat lieve egeltje. En succes met weer het maken van je achtergrondjes. Telkens neem ik me voor dat ook eens te proberen, maar het is er nog niet van gekomen. Ik weet ook niet zo goed hoe ik moet beginnen.
    Gefeliciteerd nog met je man, veel plezier dit weekend.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superleuke kaart, de egel staat daar zo trots.
    Fijn weekend, dat komt zo te lezen wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat toch leuk hè rood met wit, zo fleurig en die egel is ook lief.
    Fijne dag en liefs wij vieren a.s. de verjaardag van kleindochter en Daphne, zij zijn respectievelijk de 9e en de 10e jarig, lekker makkelijk zo vlak bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt leuk dat rood wit
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd mooi rood en wit voor een kerstkaart, de egel staat er mooi op,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke, vrolijke kaart. Ik moet de egel ook weer eens erbij pakken, die heeft bij mij al lang niet op een kaart gestaan. Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat achtergrond papier, met die boompjes, heb ik ook, maar ik vind het zo druk.
    Jij bewijst dat dat toch héél mooi kan zijn, want ik vind dit echt een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk met de egel!
    En gezellig dat je er ook deze week weer bij bent met een kerstkaartje.
    Tof dat je een lezing van Luc Stevens had, de woorden 'relatie, autonomie en competentie' schieten meteen in mijn gedachten ;)
    grtz Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuke kaart is het met de Egel en de bomen. EN ja Luc Stevens een soort van goeroe op (lees) onderwijs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellige kerstkaart heb je weer gemaakt deze keer met de egel. Een gezellige weekend gewenst met het vieren van de verjaardag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk deze kaart in rood en wit !!!
    Alvast een fijne verjaardag !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke kaart met het egeltje in de witte en rode tinten.
    Fijn weekend en een gezellige verjaardag.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super kerstkaartje!! En nog van harte met je man. Hoop dat je een gezellig weekend hebt gehad.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen