donderdag 28 maart 2024

52 weeks to Christmas week 13

Na een weekje afwezigheid met een kerstkaart op de donderdag ben ik vandaag weer van de partij:


Vandaag mag de uil weer eens pronken op een kaartje. De papiertjes komen weer uit mijn voorraadbak en ik voegde een poinsettia, sterretjes en een hartje toe.
Deze kaart link ik natuurlijk bij 52 weeks to Christmas.

Jullie moeten tot morgen wachten op mijn reactie op jullie kerstkaarten. Vandaag staat er een heel feestprogramma op het menu. Vandaag op school Paascircuit met allemaal spelletjes met als hoogtepunt de jaarlijkse eitje-tik wedstrijden. Dit alles wordt afgesloten met een Paaslunch.
En aan het eind van de middag gaan we met het hele team naar Groningen voor een teamuitje. We gaan ergens lekker eten en tussendoor spelen we het spel 'Wie is de Mol'. En ik ben al vanaf het moment dat we de uitnodiging kregen al flink aan het mollen. We kregen de uitnodiging namelijk in een envelop en daar zat 1 vrijstelling in. Een collega opende de envelop in mijn bijzijn en riep toen vol verbazing 'Heb jij maar 1 munt? Ik heb er 3!' Blijkbaar kwam dit nogal overtuigend over want later vroeg een andere collega of ik echt 3 vrijstellingen heb. Maar ondertussen heb ik er toch 2 want ik vond er nog 1 in school. Of een collega die daar nu per ongeluk had neergelegd of dat dit bewust was gedaan door de organiserende collega's weet ik niet maar die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Het wordt vast een dolle boel vanavond!

23 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje!! heel lief met dat uiltje.Veel plezier op school.Bedankt voor je leuke kaart voor mijn verjaardag.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Goede paasdagen lieve groeten Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje. En heel veel plezier vandaag. Ben benieuwd hoe Wie is de mol was, ben een groot fan van het programma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Echt zo mooi geworden.
    Wat een leuke dag staat er op het programma. Veel plezier hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is superleuk met dit uiltje! Dat wordt leuk vanavond! Veel plezier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt. Veel plezier vandaag en vanavond . Gaat vast allemaal erg leuk worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met de uil, een hele gezellige dag gewenst op school en veel plezier met het mollenspel.
    Prettige paasdagen en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ik beginnen met je een hele leuke avond te wensen, wat leuk dat jullie wie is de mol spelen. Bij onze schoonzoon op school doen ze het ook en volgens hem zat iedereen op het verkeerde spoor maar dat is alles wat ik er over heb gehoord.
    Je kaart is heel leuk, wat zijn er weer veel mensen met blauwtinten bezig. Ik hou er van.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kaartje heb je gemaakt met dit uiltje! Mooie achtergrondpapiertjes! en wat een leuke dag heb je vandaag! Veel plezier maar! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig Henriet!
    Groetjes en heel veel plezier vandaag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het schattige uiltje en het leuke papier en de leuke details
    heel veel plezier met alle activiteiten op school
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, wat zullen jullie een lol hebben vanavond! We lezen het wel, denk ik!
    Je kaart is mooi. Die uil is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave kaart !!!!
    Maar vooral veel plezier !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart Henriët.
    Fijne avond .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart,mooie kleuren zo bijelkaar
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje met dit leuke uiltje. Dat is genieten vandaag met het spel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke kaart met dit gezellige uiltje, Henriët! En wat leuk zo'n Paascircuit op school, hopelijk was het een fijne dag.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart!
    Wat leuk dat jullie Wie is de Mol spelen, jij bent er in ieder geval al goed mee bezig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kaart.
    Jullie hebben vast een superleuke avond gehad met een hoop plezier.
    Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kerstkaart met het leuke uiltje, leuke kleuren ook.
    Jullie hadden vast dolle pret, ben benieuwd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kerstkaart met dat lekker warm ingepakte uiltje Henriët. Wat zal het gezellig zijn geweest gisteren, we zullen het vast nog wel lezen :)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen