donderdag 29 februari 2024

52 weeks to Christmas week 9

29 februari......en bijzondere dag vandaag. Het is precies 40 jaar geleden dat mijn oma overleed. 29 februari is een rare dag om jarig te zijn maar ook een rare dag om iemand te herdenken.......

Maar op deze extra dag in februari heb ik natuurlijk ook weer een kerstkaart voor jullie:


Er lag nog een achtergrondje klaar en daarop maakte ik het rendier van MD. Past mooi bij de serie met de kerstman en zijn vrouw die ik een poosje terug liet zien.
Ik link deze kaart bij 52 weeks to Christmas.

Onze mini-vakantie in Kessel-Lo (bij Leuven) was erg leuk en gezellig. We hebben vrijdag en zaterdag gefietst en veel caches gevonden. Het weer werkte ook goed mee want tijdens het fietsen geen drup regen.
Alleen kreeg Dirk last  van zijn rug en hebben we zaterdagmiddag en zondag niks meer gedaan. We zijn zondag met een paar tussenstops naar huis gereden. Gelukkig knapt het nu weer wat op.
Ik ga van een vrije dag genieten vandaag. Maandag extra gewerkt dus nu extra vroeg weekend!

20 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart is het weer. Hoe jij altijd de papiertjes combineert vind ik echt heel erg tof. Gezellig ook met het rendier erbij. Prachtig.
    Wat fijn dat jullie genoten hebben, vervelend dat Dirk last had van zijn rug.
    Geniet van je vroege weekend.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet er alles van hoe vreemd het is om jarig te zijn op 29 februari, alzo veel meegemaakt van rare dingen op die dag te veel om op te noemen.
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het leuke rendier en het mooie achtergrond papier
    beterschap voor je man
    dank je wel voor je mooie kaartje voor mijn verjaardag.
    groetjes van een jarige Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een leuke achtergrond! leuk met het rendier er bij.
    vervelend rugklachten hopelijk snel verbetering.
    fijne dag Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is inderdaad ook zo, er zijn ook andere dingen die gebeuren op 29 febr.
    Je kaart is een lieverd met het schattige rendier.
    Fijn dat jullie hebben genoten op jullie's mini vakantie, jammer dat het zo af liep met de vervelende rugklachten.
    beterschap.
    Gezellig dag, leuk dat je er vandaag weer bent.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje met het rendier!
    29 februari is idd een wat vreemde dag.
    Beterschap met de rug van je man, hopelijk is het snel over.
    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke kerstkaart, geniet van je vrije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt. Fijn dat jullie een mooi weekend hebben gehad. Jammer dat Dirk last van zijn rug kreeg. Fijn dat het snel weer opknapt. Geniet van je lange weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, da is geweldig
    Stunning card, great job
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met dat rendier !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gezellige kerstkaart, erg leuk.
    Beterschap voor Dirk, gelukkig dat het inmiddels wat beter gaat, maar zo jammer dat jullie mini-vakantie niet optimaal was.
    Mooi dat je aan je oma denkt, dat is inderdaad ook raar op een schrikkeldag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart met het leuke rendier en mooie papiertjes.
    Jammer dat jullie mini-vakantie zo eindigde, ik hoop dat het snel beter mag gaan met zijn rug,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart! Ik vind dit rendier zo'n mooie! Een mooi achtergrondje ook! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig kaartje met het leuke rendier. Jammer dat de mini-vakantie zo afloopt maar jullie hebben weer veel caches weg kunnen strepen. Mijn dochter doet het ook heel graag,
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart. En wat jammer dat het weekend niet helemaal goed verliep. Ik hoop dat je man snel hersteld.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kerstkaart met het leuke rendier
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart met dat leuke rendier wat ik ook nog heb liggen maar nog nooit heb gebruikt!
    Hopelijk knapt je man snel weer op!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh..... je hebt al weekend! Wat lekker zeg! En je kaart is weer leuk. Gelukt al met de uitdaging?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een leuke vrolijke kaart gemaakt met het rendier. Knap elke keer met die achtergrondjes die al klaar liggen.
    Jullie waren wel heel erg dicht bij mij in de buurt. Je had wel een bakkie kunnen doen. Jammer dat het met de rug van Dirk minder ging, hopelijk knapt hij snel weer op.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart met die eland, Henriët! En klinkt leuk, jullie weekend in Kessel-Lo. Jammer alleen van je man zijn rug. Fijn dat het al wat opknapt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat jullie zo genoten hebben, alleen jammer dat je man het in zijn rug kreeg. Gelukkig ging het snel weer wat beter. Je kerstkaart is weer een leukerd met die knappe eland. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen