vrijdag 16 februari 2024

Live, Love, laugh

Afgelopen maandag tijdens mijn knutseldate met Monique maakte ik niet 1 maar zelfs wel 2 pagina's in mijn artt-journal. Zo maak je sinds september niks en zo 2 pagina's op 1 dag.


Met 3 kleuren Distress Oxide de achtergrond gemaakt. Eerst inkt op  mijn kraftsheet, water erbij en daar het papier doorheen halen. Altijd weer een verrassing wat er dan ontstaat.
Met een stencil en blauwe inkt 6-hoekjes aangebracht en daarna met paars een rasterstempeltje er op gezet. In de hoeken maakte ik vierkantjes met craftmousse wat ik pas bij de Action kocht. Ziet er een beetje uit als structuurpasta. Op mijn handen bleef een soort parelmoerglans achter na het schoonmaken met een babydoekje maar dat zie ik op de pagina niet terug. Wie weet als ik de volgende keer een dunner laagje aanbreng,
In het midden van de pagina uitgestanste hartjes. In het zwart om het geheel wat meer body te geven.
De vogeltjes bestelde ik bij Temu en kleurde ik in met aquarelverf. Het tekstje is van Pronty. Een paar zwarte, gestanste hartjes maken het af.

Ik laat deze pagina meedoen bij KIC waar ze een stempel op je kaart willen zien en bij Critter Crazy en Crafty Animals waar ze een dier in de hoofdrol willen zien.

Vandaag is mijn vakantie begonnen. Ik begin vandaag met het bevolkingsonderzoek borstkanker, daarna boodschappen doen en vanavond klaverjassen bij de duivenclub. Morgenavond speelt Donar eindelijk weer eens een thuiswedstrijd en zondag gaan we klaverjassen bij mijn collega. Ik verveel me niet de komende dagen!

16 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gemaakt. En er staan leuke afspraken gepland. Veel plezier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt! Volle agenda lees ik geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg mooi Henriët, mooie kleuren ook.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen de achtergrond al, zo mooi🥰
    Hihi, jij zat er helemaal in en dacht, ik maak meteen nóg een pagina, is dat maar vast klaar.
    Fijne vakantie, je weekend zit al lekker vol met leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi gedaan Henriët, de kleuren zijn prachtig. Heel mooi. Een hele fijne vakantie gewenst.
    fijne dag.

    Lieve groejtes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie zelfgemaakte achtergrond en de leuke details en stempels
    fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en ook toffe kleuren. Geniet van je vakantie.
    Awesome!!! Really great
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie achtergrond!! altijd een verrassing hoe het wordt. verder ook mooi opgebouwd. wie weet pak ik komend weekend ook de inkt er bij om eens weer lekker te kliederen. te lang niet gedaan.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige journaal pagina Henriët.
    Mooie achtergrond.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt en vrolijke kleuren .
    Leuk die vogeltjes erop.
    Hoop dat de uitslag van je borst onderzoek goed is , blijft altijd spannend.
    Gezellig weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, een week vakantie in het vooruitzicht. Geniet ervan. Mooie pagina maakte je , het is zo leuk om te doen, en ik doe dat eigenlijk te weinig. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie pagina weer, je bent echt een kei in mixed media.
    Dat gaat helemaal goed komen met jouw vakantie, veel,plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekker vrolijke frisse kleurtjes op je pagina. Prachtige achtergrond en goed gelukt. En die pasta of mousse heb ik nog niet zien liggen, maar ziet er wel mooi uit.
    Lekker zeg zo'n weekend als start van de vakantie! Alleen het bev onderzoek, is wat minder, maar dan heb je het maar weer gehad.
    Geniet van je vrije gevoel. Ik nog 1 nachtje hierna...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So sweet and so pretty!! I love your fabulous background!! Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie pagina, goede kleurencombi en leuk die vogeltjes.
    Geniet ze van je vakantie en alle leuke dingen die je gaat doen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so cute.. I really love the colours of the background. Great!

    Thanks for playing along with our Challenge at Critter Crazy and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen