dinsdag 13 februari 2024

Dino

En hier is al weer een kaartje met een diertje voor de bestelling. Ook voor dit kaartje gebruikte ik weer een achtergrondje die al klaar lag en zo had ik de vorige kaart (met de egel) en deze in dik een uur klaar.


Bij het zien van de papiertjes bedacht ik dat de dino van MD wel leuk zou staan op dit kaartje. Het was de vraag of ik 10 kaarten wilde maken voor mannen, vrouwen en kinderen en dit vind ik een leuke kinderkaart geworden. Nog wat bladeren en 2 tekstjes toegevoegd en toen was kaart 8 al weer klaar. Jullie hebben ze nu nog niet alle 8 voorbij zien komen maar dat komt omdat ik ook 4 kaarten klaar heb liggen uit mijn voorraad en die heb ik hier al eens op het blog laten zien.

Gisteren was het erg gezellig met Monique. We hebben voor het eerst boven zitten knutselen. Ik heb sinds een poosje al mijn inkt en stempels op de oude kamer van Daan staan. Het was even zoeken hoe we het beste konden zitten en soms moest ik toch nog naar beneden om daar iets vandaan te halen wat we wilden gebruiken maar daar bedenk ik de volgende keer wel iets op. Wat ik gemaakt heb zien jullie morgen en vrijdag hier op mijn blog.

12 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend leuke kaart met de dino. Zo leuk. Mijn neefje (2) is ontzettend gek van dino's en was zelfs dino met carnaval hihi. Heel erg mooi gedaan.
    Ik ben benieuwd wat je allemaal met Monique geknutseld hebt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze dino kaart hij ziet er ook zo lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart! Ik denk dat de dino's binnenkort hier ook uit de verpakking mogen.
    Even lopen tussen het knutselen door kan best een goed idee zijn, maar ja, soms ook irritant. Ik ben benieuwd naar jullie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk, een echte kinderkaart.
    Dino's vallen meestal wel in de smaak bij kinderen.
    De kleuren maken het wat zachter, dus kan deze kaart ook prima voor een meisje.
    Klinkt weer als een gezellige dag met Monique.
    Ik knutsel meestal bij mijn moeder. Ik heb mijn eigen spullen ook boven liggen en eigenlijk geen ruimte om daar met 2 mensen te zitten. Mijn ouders wonen in een appartement, dus dat is veel makkelijker. En mijn vader vindt het ook gezellig als ik bij hun kom, dus 2 vliegen in 1 klap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt superleuk met de dino en heel geschikt voor een kinderkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke papier en de schattige dino wat passen de kleuren mooi bij elkaar en je hebt leuke details gebruikt
    benieuwd wat je hebt gemaakt km morgen in de loop van de dag zeker wel even kijken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de Dino Heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met die Dino erop !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke papiertjes en de sketch is leuk. en de dino maakt het af.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent al een mooi eind met je opdracht. Deze dino is ook erg leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook deze is ook heel leuk! Mooie opdracht en handig dat je er al wat had in je voorraad.
    Ben benieuwd wat jullie samen hebben zitten kliederen

    BeantwoordenVerwijderen