zaterdag 10 februari 2024

De M is van muis

Voor de bestelling van 10 kaartjes maakte ik vandaag een kaartje met de M van muis. Het achtergrondje lag al klaar dus moest ik alleen nog iets bedenken voor op de kaart. De challenge van 2 Sisters on the blog bracht uitkomst. Daar vragen ze iets met de letter M op je kaart:


De sketch maakte ik met allemaal vrolijke papiertjes uit verschillende blokjes. Het muisje kreeg een blauw jurkje aan met een wit randje aan de onderkant en in haar hand een takje met hartjes.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Crafty Animals en Critter Crazy waar ze zoals altijd een dier in de hoofdrol willen zien.

Dit weekend lekker niks op het programma. Knutselen, wat huishoudelijke klusjes en als het weer het toelaat nog een lekkere wandeling.
Maandag komt Monique knutselen. Daar heb ik enorm veel zin in!

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke papier en de schattige muis erop
    leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met mevr muis en haar mooie jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart met mevr muis Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig zo helemaal in blauw tinten, het geeft de kaart een hele zachte uitstraling!
    Geniet van je vrije weekend en veel plezier samen met Monique maandag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, het wordt een mooie serie waar de opdrachtgever vast heel blij mee is. Deze is heel schattig met het muisje, de papiertjes passen er mooi bij.
    Fijn weekend zonder vaste plannen, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig achtergrondje in deze blauwtinten. De mooi aangeklede muis staat er perfect bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig in de blauwtinten !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk. Wat een mooi achtergrond papier heb je ook gebruikt.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke papiertjes heb je toch... leuk die muis er op.
    groetjes Alma
    ps, lijkt mij heel handig die klaarliggende achtergrondjes, lukt mij tot nu toe nog niet echt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dankjewel voor je tips. heb een heleboel papiertjes op tafel liggen.. nu uitzoeken.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met het muisje . Mooie dp erbij gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dat is zeker een leuk kaartje. Toch handig die achtergrondjes!
    En geniet van je vrije zondag (en maandag met Monique)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje.
    What a sweetie 😊
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou... ik heb 2 achtergrondjes gemaakt, ga er nu zo mee verder...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart. Het papier is prachtig en het muisje staat er zo gezellig op. Heel erg leuk gedaan.
    Hopelijk heb je genoten van je weekend.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig is het muisje op deze leuke achtergrond, lief met de tak met hartjes erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen