maandag 5 februari 2024

Vlinders

Zaterdag heb ik bij mijn mannetje op de markt in Hoogezand wat nieuwe stansjes van MD gekocht. Met de vlinders maakte ik een kaartje met de sketch van Creative Sketchy Girls:


De papiertjes komen uit mijn voorraadbak. Rechts zie je ook nog 1 van de nieuwe takjes van MD en de hartjes die daar uit komen heb ik gebruikt om de kaart nog wat te versieren.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Papercraft Challenges waar alles mag en bij Scraping 4 fun waar ook alles mag.

Gistermiddag hebben Dirk en ik 2 geocacheroutes gelopen in de buurt van Glimmen. Heerlijk om zo even een frisse neus te halen! En we zaten net voordat het begon te regenen weer in de auto.


Voor wie het Pieterpad ooit gelopen heeft zie je dat onze wandeling een deel van het Pieterpad volgde. Als je van Groningen naar Zuidlaren loopt kom je door het natuurgebied Apelbergen en daar was onze eerste wandeling.

21 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke nieuwe vlindertjes en het leuke design papier alles leuk verwerkt in de sketch
    wat een mooie foto's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk!
    Wat een lieve kaart.
    Vlinders, deze vrolijke helemaal, horen bij het voorjaar, ik krijg meteen het voorjaar in mijn hoofd nu ik jouw kaart zie.
    Leuk hoor, lekker wandelen samen en dan ook nog wat van die "dingen" vinden (ik vind het zo'n lastig woord om op te schrijvenšŸ¤£)
    Uitwaaien, altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje!
    En wat een mooie foto's. Wij willen ooit nog een keer het Pieterpad gaan lopen....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met de nieuwe vlinderstans!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh. Wat leuk de nieuwe vlindertjes.
    Leuk kaartje heb je er mee gemaakt.
    Mooie natuur foto's.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een leuk, vrolijk kaartje.
    Ik heb wel eens hier in de buurt mensen geholpen die ook aan het geocachen waren, er moest iets zijn op dat plekje maar ze hebben het niet gevonden. Volgens hen was iemand anders ze dan voor geweest. Maar die had dan toch iets anders neer moeten leggen?
    Hoe dan ook, lijkt me best een leuke hobby. Onze vriend (die van mijn lange verhaal šŸ˜€) doet het ook.
    Ik heb echt genoten van jouw mooie natuur foto's en ook van je vorige kaartje, ook zo mooi.
    Liefs en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's en wat een super leuke vlinderkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriƫt,
    Wat zijn de vlindertjes toch leuk. Ik heb ze ook en moet er nog mee beginnen. Je kaart is prachtig geworden. Leuk hoe het takje er achterlangs komt, heel mooi.
    Wat een mooie natuur daar. Mooie foto's hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart met je nieuwe mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk je kaart met vrolijke vlinders Henriƫt! Je gastkaartje voor DCL vind ik prachtig geworden! Zo te lezen hebben jullie weer heerlijk gewandeld gister! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vlindertjes zijn heel schattig, misschien laat ik me ook nog verleiden.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Zo te lezen hebben jullie fijn gewandeld, leuke fotocollage!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtige kaart met deze nieuwe aanwinst, ze zien er superschattig uit! Ook je foto's zijn weer top.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke lente kaart!!
    En wat fijn dat je nog een plekje hebt om mallen te kopen. Ik mis dat hier best.
    En heerlijk die wandelingen lekker buiten. En meteen een doel met die geocache.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative sketchy girls . Met deze kaart zou je ook kunnen meedoen bij Girlz Creative crafts
    This is fabulous.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart met de vrolijke vlinders, echt heel mooi gemaakt. Ook je foto's zijn leuk, heerlijk om naar buiten gaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een hele mooie kaart!
    mooie foto's van jullie tocht.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuke kaart met de lieve vlindertjes.
    Dat lijkt mij een heerlijke wandeling, de foto's laten genoeg moois zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke kaart met je nieuwe mallen. En prachtige foto's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat enig!! Die vlinders zijn ook weer zo leuk!
    En je had inderdaad mooi weer tijdens je wandeling. Geboft... hier was het regenachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What cute butterflies! I love your colour choices too as I think this would make a nice ‘new baby’ card. Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn leuk hĆØ die nieuwe vlinders, hier vlogen ze ook binnen hihi. Je hebt er meteen een leuke kaart van gemaakt HenriĆ«t.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen