woensdag 21 februari 2024

Bloemen groetjes

De laatste van de 10 kaarten van de bestelling is ook klaar. De envelop gaat zo op de post:


Ook dit achtergrondje lag al weer klaar en nu hoefde ik alleen de tulp en de tekst nog toe te voegen. Voor de tulp vond ik effen roze papier in bijna dezelfde tint als het dp. De tulp en de tekst zijn beide van MD.

Dit was het laatste achtergrondje dat nog klaar lag dus binnenkort maar weer een voorraadje maken. Een poosje terug vielen er bij de Action zomaar weer 2 papierblokken in mijn mandje dus daar ga ik maar eens mee aan de slag.
Morgen ben ik er weer met een wekelijkse kerstkaart.

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de tulp.
    Leuke achtergrond heb je weer gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die tulp !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ach die blokken bij de Action zijn toch brutaal hé, die springen zomaar in mandjes hihi. Het is een mooie voorjaarsachtige kaart in zachte kleuren. Die tulp is echt een mooie blikvanger Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart....
    ik denk dat je maar niet meer naar de action moet gaan, wat een brutale blokken die zomaar in je mandje vallen. hihihi.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de tulp erop alles past zo mooi bij elkaar, vreemd hè is dat altijd bij de Action dat er altijd zomaar dingen in je mandje vallen hahaha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart. Toppie!!
    I love this card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top kaartje zo leuk metde verschillende papiertjes, mooi de enkele tulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gelukkig ben ik niet de enige waar het bij gebeurt met die blokken bij de Ac...toch vreemd hè ik snap er niks van. 😀😛
    Dit is weer een hele mooie kaart, ik vind die zachte kleuren erg mooi.
    Groetjes en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de prachtige tulp als blikvanger, dat probleem heb ik ook met de blokken van de Action..haha..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Mooi zo met de tulp.leuke schets. Het is wat…. Bij de action. De verleiding blijft altijd groot met papierblokken….. veel plezier met je nieuwe blokken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart met de sketch , Met alleen de tulp maar toch heel mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ik maar denken dat het 10 dierenkaartjes zouden moeten worden...Deze is heel mooi met de tulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie kaart. De tulp heeft een prachtige achtergrond gekregen, heel mooi gemaakt.
    Superleuk dat jij en Monique in april ook naar de beurs gaan, ik hoop jullie daar zeker tegen te komen, lijkt me enorm leuk.

    BeantwoordenVerwijderen