vrijdag 9 februari 2024

Pandabeer

Vanochtend na de was en de boodschappen ben ik nog even gaan zitten om een kaartje voor de bestelling te maken. Ik pakte een papierblok uit de kast en in de eerste magneetmap die ik pakte zat de pandabeer van MD. Ik bedacht dat ik die wel kon combineren met hetr papierblok:


Ik gebruikte de retro sketch van Sweet Sketch Wednesday. Alle groene papiertjes heb ik gemat op kraft. Naast de panda nog een boompje met vrolijke, gele bloemetjes.

Vanmiddag ga ik met mijn vader naar een begrafenis. Een goede vriendin van mijn vader is overleden en omdat mijn vader door neuropathie steeds slechter ter been is ga ik met hem mee. Al in mijn jeugd waren mijn ouders en dit echtpaar met elkaar bevriend. Hun zoon was zelfs een soort van mijn eerste vriendje. We waren nog heel jong en het was niet echt verkering maar ik denk achteraf meer omdat onze ouders het zo leuk vonden om ons samen te zien. 

14 opmerkingen:

  1. mooie papiertjes en mooie sketch. pandaatje past er mooi bij.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of dit papier mooi staat bij de panda! Ik vind het een heel mooie kaart geworden.
    Sterkte vanmiddag, ik mag maandag met mijn moeder naar een uitvaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige panda leuk design papier en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die panda !!!!
    Hoop dat de middag goed is gegaan !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart weer en wat een leuke sketch is het ook.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met de vrolijke panda Henriët.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Henriët.
    Leuke sketch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welcome Henriet, I love your Panda Bear. My old retro sketch would be one of my very favourite and works perfectly with you very cute Panda. I love your card totally perfect. Thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met de panda. Bij zo"n verdrietige gebeurtenis komen ook vaak mooie herinneringen boven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig kaartje! Die pandabeer blijft toch ook wel super leuk.
    Fijn dat je meekunt met je vader. Zeker voor het vervoer, maar ook om na te praten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de pandabeer, extra mooi door de matten..
    Fijn dat je mee kon met je vader,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is such a great card, the whole composition is perfect. Thank you for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What cute work! Nice colours and I love the Panda

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen