zaterdag 24 februari 2024

Uitdaging met GerJanne

De laatste zaterdag van februari betekent weer een uitdaging met GerJanne. Deze keer bedacht ik het onderwerp: maak een vierkante kaart met daarop 4 vierkantjes. Ik wil graag dat je de vierkantjes versiert met dieren. GerJanne mailde terug of het verschillende dieren moesten zijn maar dat maakt mij niet uit zolang er maar minimaal 4 dieren te zien zijn op de kaart.
Ik maakte er een tropisch geheel van:


Als basis oranje papier met stipjes en daarop 4 vierkantjes met monstera-bladeren. Op ieder vierkantje een dier en het aapje mag de tekst vasthouden. Niet heel ingewikkeld maar ik vind het een gezellige kaart geworden.
Deze kon mooi bij de bestelling van 10 kaarten en die is ondertussen onderweg naar de opdrachtgeefster.
Vergeten jullie niet om bij GerJanne te kijken wat zij  heeft gemaakt?

Tot nu toe genoten van de vakantie. Bij het klaverjassen bij de duivenclub won ik de poedelprijs (een doosje met 10 eieren), Donar verloor de basketbalwedstrijd tegen Rotterdam en het klaverjassen bij mijn collega was zondag weer erg gezellig.
Maandag was de uitvaart van een tante van Dirk en werkte ik aan een aantal verslagen die ik nog moest schrijven voor school, dinsdag liet ik pasfoto's maken, ging ik naar het gemeentehuis voor een nieuwe ID-kaart en ging ik naar de kapper, woensdag huishoudelijke klusjes, koffers pakken en lekker knutselen en vanaf donderdag samen met Dirk in de buurt van Leuven aan het geocachen. Een goed gevulde vakantie!

21 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaartje met de dieren in het woud! Leuk bedacht weer. Goed gevuld, jouw vakantie, geniet ervan. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke vakjes layout gezellig in ieder vakje een ander diertje
    geniet lekker van je vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met alle dieren. Dat is voor jou geen probleem…. Je vakantie week zat lekker vol . Nog een goed weekend. Veel plezier met het geo coachen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen heb je je niet verveeld in de vakantie, die zal zijn omgevlogen!
    Je kaart is leuk, een echte jungle!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een drukke week ligt er achter je.
    Vandaag laat je een super leuke kaart zien met de diertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gevuld die vakantiedagen en ik hoop dat het geocachen succes heeft (gehad)`. Je hebt een hele gezellige kaart gemaakt en ik ga nu meteen even bij GJ kijken.
    Fijne weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, ik lees net bij GJ dat Dirk zo'n last van zijn rug heeft, wat sneu wens hem sterkte en ook sterkte voor jou hoor.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad goed gevulde vakantiedagen én een goed gevulde kaart met die leuke dieren. Ik vind het een echte "safari-kaart", ook wel stoer. Heel anders dan die van GerJanne, leuk dat één uitdaging zo verschillend uit kan pakken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke beestenbende, superleuk! Het oranje papier is een heel goede keuze, staat er prachtig bij.
    Zo te lezen heb jij je niet verveeld, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuke kaart met de tropische diertjes! Je had een goed gevulde vakantie! Je was wel heel dichtbij mij om te geocachen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn nog steeds dichtbij. We zitten in den B&B in Kessel-Lo. En nu weet ik ineens waarom me dat zo bekend voorkwam!!

      Verwijderen
  11. Wauw, wat een superschattig kaartje
    Wow, very cute card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een dolle dierenboel op je kaart maar superleuk!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal anders dan die van GerJanne, maar heel erg mooi met de diertjes.. Ik hoop dat de rugpijn van Dirk over is, jammer anders van jullie vakantie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He he, daar ben ik! Met de kleine man, het creatief Café en de pannenkoekensessie kwam ik er niet aan toe. Jouw kaart is een beetje wat ik van je verwacht had. Alleen natuurlijk geen idee dat je er een junglekaartje van zou maken. Heel leuk en vrolijk bij elkaar. Jouw vakantie klinkt inderdaad lekker vol met hoofdzakelijk leuke dingen. Goede terugreis gewenst en werk ze weer morgen. De volgende opdracht krijg je binnenkort. We hebben er bijna 5 weken voor, dus maak je borst maar nat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke opdracht weer en jouw kaartje is inderdaad een schatje.
    Veel kleur en heel leuk met al die diertjes erop.
    Jouw vakantie weekje verliep veel beter dan die van ons hihi, veel plezier nog vandaag en dan morgen weer fris en opgeladen aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk kaartje met al die lieve dieren erop!
    Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Henriët,
    Wat een gave kaart heb je gemaakt. Heel anders als die van Gerjanne maar zeker even mooi. Een vrolijke, tropische kaart.
    Klinkt inderdaad als een goed gevulde vakantie. Lekker hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Henriët,
    Leuke opdracht bedacht je en het zijn twee leuke kaarten geworden. Ik kom net van bij GerJanne...
    Fijn dat je een toffe vakantieweek had. Jullie zijn zelfs even in België geweest, lees ik...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke uitwerking van de opdracht die je zelf hebt verzonnen. Zo gaaf met die diertjes in de vakjes.
    En hopelijk heb je nog een beetje genoten van de rest van je vakantie. Nu vast weer vol aan de bak.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen