zondag 4 februari 2024

Gastdesigner bij DCL

Met mijn postzegelstans kerstkaart werd ik in december winnaar bij Dutch Card Lovers en daarom mag ik vandaag gastdesigner zijn bij hun nieuwe challenge: maak een Valentijnskaart of presentje.
Bij mij werd het stiekem geen kaart en geen presentje maar een nieuwe bladzijde in mijn harmonicaboekje:


En het kan natuurlijk niet anders dan dat de kleur rood in februari de boventoon voert. De achtergrond gemaakt met rode en oranje distress oxide. Vervolgens bewerkt met een stencil met hartjes en stempels met hartjes. Een rand met hartjes opgehangen met een touwtje en daar zitten 2 vogeltjes (Craft Emotions) op die een beetje verschrikt kijken. Of dat komt door de tekst die er boven staat?
Rondom nog wat hartjes geplakt die ik uit rood karton heb getsanst en het strookje met de maand.
Weer een bladzijde klaar. Nu maart t/m juli nog. 
Ik laat deze pagina meedoen bij KIC waar ze stempels willen zien.

Hieronder zien jullie de maanden die al klaar zijn:


16 opmerkingen:

  1. Ja, Valentijn hoort helemaal bij Februari!!
    Wat een mooie kleuren heeft de achtergrond, héél opvallend.
    Leuke tekst heb je erbij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje, zo helemaal in valentijn stijl, wat een leuke kleurencombinatie heb je gebruikt voor de achtergrond en de schattige uiltjes stelen de show
    wat heb je al een leuke pagina's klaar voor in je boekje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke valentijnskaart.mooie kleuren op de achtergrond . De vogeltjes zijn erg leuk . Je bladzijden zijn erg leuk . Je had donderdag ook een mooie kerstkaart . Was er niet aan toe gekomen om alles bij langs te gaan…Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt wel of ze zich betrapt voelen die twee vogeltjes.
    Gave achtergrond, het is wel duidelijk dat ze in vuur en vlam voor elkaar staan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, prachtig gedaan, wat een mooie kleuren, de vogeltjes zitten er lief bij, en wat een mooi bijpassende tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das zo leuk gedaan. super
    What a sweetie. I love it.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ik denk dat het door de tekst komt. Ze zagen het niet aankomen!
    Het is een super toepasselijke bladzijde voor je boekje. Ik heb de mijne nog niet eens gefotografeerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bladzijde heb je gemaakt .
    Mooie achtergrond met de verliefde vogeltjes
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie bladzijde !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wauw, wat een topper van een pagina! Hij knalt eruit, supermooi gemaakt. De achtergrond is prachtig, de vogeltjes passen er perfect bij, de tekst al helemaal. Het wordt een heel mooi boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk die schattige vogeltjes op de hartjes slinger en je hebt hele mooie, vurige kleuren inkt gebruikt voor je achtergrond Henriët. Een mooie februari pagina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Henriët,
    Wat ontzettend leuk gemaakt. Heel mooi wauw. Leuk ook zo'n overzicht van je bladzijdes. Mooi hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart
    bedankt dat je mee hebt willen doen met onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen