vrijdag 8 december 2023

52 weeks to Christmas week 49 (met vertraging)

Een dag later dan normaal ben ik er dan toch nog met mijn wekelijkse kerstkaart. Deze keer niet op donderdag en dus kan ik hem niet meer linken bij 52 weeks to Christmas.


Al een aantal keren had ik leuke kaarten voorbij zien komen met een postzegelstans. Gezocht op internet maar ik vond ze vrij prijzig. En wat wil nu het toeval......Monique had er 1 van GerJanne gekregen en toen ik vorige week bij Monique was mocht ik er een aantal stansen.
De basis van deze is uit wit aquarelpapier en ik bewerkte de vakjes heel simpel met groene inkt. Daarna op ieder vakje iets van kerst geplakt. Het zijn allemaal stansjes van MD. Het kleine vakje linksboven was leuk voor de tekst. Moest nog wel even een stempeltje zoeken die er in past.
Ik laat deze kaart meedoen bij Dutch Card Lovers. Daar vragen ze een kleurrijke kerstkaart. Ik hoop dat deze kaart met het groen en roze kleurrijk genoeg is. En bij KIC waar ze een vleugje roze willen zien (schildpad en cadeautjes).

Terwijl ik dit berichtje schrijf sneeuwt het weer volop. We werden hier in het noorden ook al wakker met een laag sneeuw. Afgelopen maandag en dinsdag was het hier ook al zo mooi wit. Maandag kon ik nog een paar mooie foto's maken:






15 opmerkingen:

  1. Wel een hele leuke kaart !!!
    En wat een sneeuw !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, en dat is nu zo leuk van samen knutselen, dat je van elkaar eens kunt lenen. Wow, je foto's zijn prachtig, zo leuk dat je al die dieren voor je lens kon spotten! Hier geen sneeuw te bekennen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de stans even mocht lenen, hij is erg leuk. En wat een mooie foto's, hier ook geen sneeuw, alleen mist.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is ook een mooie maar prijzige stans en soms is het kiezen wat je aanschaft. Maar opgelost zo om te lenen van Monique. Je hebt de vakjes hartstikke mooi ingevuld en keurig strak zijn je inktvakjes Henriët! Je foto's zijn weer prachtig, hier is alle sneeuw weg maar wel misterig en grijs! Alvast goed weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn als je iets mag lenen, ik heb dat ook wel eens. Heel erg leuke deze kleurrijke en vrolijke kaart, Henriët en wat een mooie foto's! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart! Ik word er instant blij van! Wat een prachtige foto's van de sneeuw. Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart. Die stans vind ik ook zo gaaf. Wat een mooie uitwerking. Sneeuw ja? Hele mooie foto's heb je gemaakt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf kaartje! Maar die stans had Monique van Hermien gekregen! Niet van mij, want ik heb hem ook van Hermien gekregen...maar wat issie leuk he?
    Mooie foto's! Wij hebben helemaal niets hier liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart is dit, Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke postzegel stans leuke details heb je gebruikt en leuke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is dan geluk hebben, om dat je de stans kon lenen.
    Ik vind het een super leuk kaartje.
    Wauw, prachtig, je foto's, ik voel hier de kou bijna😊

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Henriët, dank je wel voor je deelname bij KIC.
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke kerstkaart Henriët. De postzegelkaarten zijn zo leuk om te gebruiken! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke en kleurrijke kerstkaart! De vakjes met ieder een eigen invulling is mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen