donderdag 28 december 2023

52 weeks to Christmas week 52

Alweer de laatste donderdag van 2023. Wat is dit jaar snel gegaan! Hebben jullie allemaal goede kerstdagen gehad? Nu op naar oud en nieuw!
Ook vandaag laat ik weer 2 zakjes zien die ik maakte voor mijn collega's:


Nadat ik de kaart met de hond had gemaakt voor mijn jarige collega maakte ik ook meteen nog maar 2 zakjes met de hond. Ik heb ze de week voor de vakantie aan al mijn collega's uitgedeeld en iedereen was enthousiast. Daar doen we het toch voor?
Ik link deze post vandaag ook weer bij 52 weeks to Christmas.

Nu zijn we heerlijk met het gezin aan het genieten van een vakantie in Julianadorp. We zijn hier zaterdag naar toe gereden en gaan komende zaterdag weer naar huis. Heerlijk een weekje ontspannen: lezen, wandelen, spelletjes doen en lekker eten. Niks moet en bijna alles mag. Hierna nog een week vakantie maar dan staat er al weer van alles op de planning. Ook leuk!


Gerben, Pauline, Anouk en Daan. 
Wat een gezelligheid brengt dit viertal met zich mee. En alle 4 houden ze van spelletjes spelen dus dat hebben we dan ook veelvuldig gedaan. 30 seconds was deze vakantie favoriet.

Zaterdag ben ik er nog weer met de uitdaging met GerJanne. Ook al weer de laatste voor 2023.

23 opmerkingen:

  1. wat een mooie zakjes weer voor je collega's zo leuk om te krijgen en te geven
    wat een leuke foto van de kinderen
    nog een gezellige vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke weggevertjes heb je zo gemaakt. Je collega's zullen er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zeg die zakjes! En lekker genieten zo met elkaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een leuke tasjes weer. Heel erg mooi gemaakt hoor. Echt te leuk gewoon. Wat heerlijk om lekker een weekje weg te zijn met z'n allen. geniet ervan.
    fijne dagen.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief om je collega's te verwennen met een leuke attentie. Mooie foto van de zonen en vriendinnen, heerlijk een weekje vakantie samen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zakjes zijn zo leuk! En gezellig een weekje met elkaar weg. Wij hebben met kerst ook 30 seconds gespeeld, leuk spel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige zakjes en zo gezellig een weekje weg geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke cadeauzakjes! En wat een gezellige foto van het viertal!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit zijn ook weer een paar gave cadeauzakjes! En helemaal leuk dat ze zo goed ontvangen zijn! Geniet van jullie vakantie met het viertal! En een fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk die zakjes voor je collega's en heerlijk even lekker met het gezin uitwaaien aan het strand. Lekker genieten hoor.
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk met die schattige honden Henriët en wat lekker om er even tussenuit te zijn met z'n allen. Veel plezier nog.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk gebaar om een klein cadeautje aan je collega's te geven! Altijd leuk! En dan zulke leuke zakjes. Kan me voorstellen dat ze het leuk vonden! Heerlijke ven uitwaaien want dat is het wel deze dagen veel wind! Geniet van je vakantie en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit zijn weer twee leuke zakjes Henriét!
    Veel plezier nog met jullie gezin....wat een mooie foto!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie cadeauzakjes, Henriët. Zo leuk om mensen zo te verrassen, dat deed ik ook met doosjes dit jaar.
    En leuk, zitten jullie in de Landal in Julianadorp? Wij zijn daar ook eens geweest, heerlijk.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi stel kinderen!
    leuke zakjes maakte je voor je collega's
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supergave kaart. Echt Tof!!
    I love this card!!!
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee hele leuke zakjes! Mijn kinderen zijn ook al zo gek van spelletjes! We hebben de halve eerste kerstdag spelletjes gedaan!
    Jenga, codenames, lama enz enz
    Klopt het dat 30 seconds niet erg geschikt is voor mensen die niet in Nederland opgegroeid zijn?
    Groetjes en een fijne jaarwisseling, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke cadeauzakjes! Erg vrolijk. Wat fijn dat jullie zulke leuke vakantiedagen hebben. Geniet ervan! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie zakjes heb je gemaakt Henriët!
    Een fijne jaarwisseling gewenst!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke zakjes heb je gemaakt. Wat een leuke foto van het viertal. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een leuke stellen!! Wat is dat genieten als het allemaal zo vloeibaar verloopt met elkaar! Erg leuke foto!
    Je zakjes zijn ook leuk! Mijn kaart was gisteren klaar! Mooi op tijd he? Ik broed alweer op de volgende uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo leuk die cadeautasjes, heel mooi gemaakt.
    Mooi stel staat daar op de foto, gezellig zo samen een weekje weg, veel plezier nog samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt leuke zakjes voor je collega’s gemaakt. Wat gezellig dat jullie met zijn allen in Juliadorp zijn. Wij hadden het rustig. Wij zijn naar de film geweest. Leuke foto van jullie zonen en aanhang. Geniet maar lekker daar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen