zaterdag 2 december 2023

Kerst

 En de volgende twee zakjes voor mijn collega's zijn ook klaar:



Dit keer was het rendier van MD aan de beurt om in de schijnwerpers te staan. En omdat ik geen 2 zakjes precies hetzelfde wil maken kreeg de een gouden accenten en de ander zilveren.
Iemand vroeg in mijn vorige pots met kerstzakjes of ik er veel moest maken. Gelukkig hebben wij niet een heel groot team en ben ik na 12 zakjes klaar. De teller staat nu op 5. Bijna op de helft dus.

Ik link deze post bij Hobbyshop Veldmaat waar ze een rendier willen zien en bij Critter Crazy waar een dier in de hoofdrol moet staan.

Dit weekend staat er niks in de agenda. We zien wel wat we gaan doen. Morgen misschien een lekkere lange winterwandeling en 's avonds samen naar een Chinees buffetrestaurant hier in de buurt. Wij vervelen ons niet!

5 opmerkingen:

  1. Deze versie met de rendieren is ook erg leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ,Deze zijn echt leuk Henriët.
    D3 rendieren zijn echt leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie zakjes met het leuke rendier leuk om allemaal verschillende te maken en wel een klus maar wel een leuke toch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super bags, and so glad you vary each one a little bit. Thanks for sharing your deer with us at Critter Crazy, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk die tasjes zo versiers. Wat een idee. Het rendier is ook zo leuk altijd.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen