zondag 31 december 2023

Jaaroverzicht 2023

Het begint bijna een traditie te worden om aan het eind van het jaar een jaaroverzicht te laten zien van mijn mooiste kaarten van het afgelopen jaar:


In 2023 plaatste ik 158 blogberichten en daarin liet ik kaartjes en mixed media werkstukken zien. Het lukte mij ook om bijna iedere week een kerstkaart te maken.
En natuurlijk zou mijn blog lang niet zo leuk zijn zonder al jullie leuke reacties. Daarvoor wil ik jullie graag heel hartelijk bedanken. Altijd weer leuk om te lezen!
Zo terug bladerend door mijn blog kwam ik ook een heleboel foto's tegen van vakanties en uitstapjes die we maakten. Ik kijk terug op een mooi jaar met veel mooie momenten.
Nu op naar 2024. Hopelijk wordt dat net zo'n mooi en creatief jaar als 2023.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!


P.S Petra, GerJanne, Suzan, Emily, Trijntje, Angelique en Angelique jullie ook bedankt voor jullie mooie kaart.

7 opmerkingen:

  1. wat leuk al die kaartjes zo bij elkaar en wat een mooie foto heb je gemaakt
    ook voor jou een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2024
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n overzicht is erg leuk en het maakt ook duidelijk waar jouw voorkeur naar uitgaat. Niet alleen van je kaarten maar ook van je foto's heb ik erg genoten!
    Ook voor jou en je gezin een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2024!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n overzicht!
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zo`n overzicht op naar een mooi 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt dit jaar heel veel mooie creaties gemaakt en ook prachtige foto's.
    Wens jullie een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2024,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk dit overzicht en ook ik genoot van je verhaaltjes, je foto's en creaties.
    hoop dat 2024 ook weer een fijn jaar met mooie herinneringen mag worden
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Henriët,
    Wat een mooi overzicht. Ik word altijd heel vrolijk van jouw kaarten. Dankjewel voor al je leuke inspiratie.
    Wat fijn dat mijn kaart voor jou is aangekomen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen