maandag 1 januari 2024

De eerste kerstkaart van 2024

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2024! Hopelijk hebben jullie allemaal een goede jaarwisseling gehad. Wij hebben met ons tweetjes de oudejaarsconference van Micha Wertheim gekeken en daarna in de stomende regen de buren een gelukkig nieuwjaar gewenst. Na een borrel bij de overburen zijn we thuis onder de wol gegaan. Vandaag nog even naar mijn vader en vanavond komen oudste zoon en zijn vriendin eten. Ik heb prei/kerriesoep gemaakt,

En ook al hebben we de kerstdagen inmiddels achter ons gelaten, we gaan gewoon door met het maken van kerstkaarten. Dit is mijn eerste voor 2024:


Ik gebruikte de sketch van Creaties Suzan op Facebook. Ik laat hem ook meedoen bij de challenge van 52 weeks to Christmas. Daar willen ze een kerstman/kerstvrouw op je kaart zien en bij de X-mas challenge waar deze keer alles mag.
Er zullen er nog vele volgen dit jaar want ook dit jaar moest ik op de valreep nog even flink aan het werk om alle kaarten en zakjes (voor de collega's) op tijd af te krijgen.

Nog een fijne dag en tot de volgende post!

21 opmerkingen:

  1. ook voor jou/jullie de beste wensen.
    op het eind van het jaar ben je dus nog lekker bezig geweest met de kerstkaarten.
    leuke kerstkaart!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jouw een goed, gezond en creatief 2024 wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de leuke sketch de kerstman staat er goed op, leuk design papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie kaart met de kerstman gemaakt. Ik ga er ook mee bezig… zeker we gaan gewoon door met het maken van kerstkaarten.. Dat scheelt aan het eind van het jaar. Jij ook maar een goed 2024 met weer veel creativiteit .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je begint het nieuwe jaar met een hele leuke kaart! De eerste van de nieuwe voorraad?! Ik wens je een heel goed 2024,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou de beste wensen Henriët.
    Prachtige kaart met de kerstman heb je gemaakt .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk je kaartje.
    Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi begin deze eerste kerskaart met die olijke kerstman. Ik wens je een heel mooi en goed 2024!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de vrolijke kerstman en natuurlijk gaan we door, niets leukers dan dat.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk met deze kerstman !!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart. Ik wens je een mooi en gezond nieuwjaar toe.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart is het! Wij hadden het ook supergezellig! Toos, Annebeth en Jeroen, Tieme en Nicolette, Guus, Peter en ik, dus met zijn achten de heel avond. Kaasfondue en daarna spelletjes gedaan en twee voor 12 gekeken (duurde tot 2 voor 12). Echt weer een avond met en gouden randje.
    Je hebt intussen een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk deze kaart, leuke kerstman met zijn stippen jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Zo leuk met de kerstman. Echt prachtig.
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar gewenst en een heel mooi en creatief 2024 gewenst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou een mooi 2024 gewenst!
    O, wat een leukerd is je kerstkaart met die gezellige kerstman.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Henriët en je komt meteen met een leuke kerstkaart binnen. De olijke kerstman komt mooi tot zijn recht op deze sketch.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog de beste wensen Henriët, je kaartje met de kerstman is erg mooi geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kerstkaart Henriët!
    Bedankt voor het meedoen met de Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, Henriët! Mooie sketch heb je gebruikt.
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je inzending bij onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij ook de beste wensen voor 2024.
    Super leuke kaart met die lieverd van een kerstman.
    Inderdaad we maken het hele jaar rond en nog op het laatst extra kaarten moeten maken...altijd ieder jaar.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gedaan, echt prachtig. Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Christmas
    Stunning creation Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen