vrijdag 19 januari 2024

Just bee cause

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de postzegelstans die ik bestelde bij Temu:


Ik stanste hem uit aquarelpapier van de Action en gebruikte deze keer de ruwe kant als voorkant. Met 2 kleuren aquarelverf kleurde ik de vakjes en daarop stempelde in insecten die ik ook bij Temu bestelde.
Niet alle stempeltjes drukken meteen even goed af maar met de stempelhulp en wat extra druk op de goede plek lukt het wel. De tekst hoort bij het setje en het takje is van MD. Alles gemat op blauw en dat op een witte kaart.
Ik laat deze kaart meedoen bij Crafty Animals en Critter Crazy waar ze dieren in de hoofdrol willen zien.

Mijn vrije dag loopt anders dan gepland want ik voel me grieperig. Keelpijn, snotterig en koud. Ik ben niet de enige in huis want Dirk hoest en proest ook al een aantal dagen en die heeft zich vanochtend zelfs ziekgemeld en dat doet hij niet snel!
Ik denk dat wij een heel rustig weekend tegemoet gaan.

14 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met deze postzegel mal Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart met deze mooie postzegelstans en de leuke stempeltjes. Beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Ik vind dat aquarelpapier van de AC-T ook zo mooi. Gebruik het ook als cardstock voor "enkele," kaarten. Lekker stevig.
    Vervelend dat je niet fit bent. Onze oudste dochter is ook een hele week thuis geweest, ook met keelpijn, hoofdpijn en hoesten.
    Beterschap en toch een fijn week end.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, de nieuwste aanschaf van Temu.
    Je maakte er een leuke kaart mee.
    Ik vind de kleuren van de inkt wat je gebruikte heel mooi.
    Nee joh, ook al niet fit, ik hoor het héél veel om mij heen. Lekker binnen blijven en jezelf een beetje extra verwennen met thee en fruit.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gave kaart, je hebt er een heel mooi postzegelvelletje van gemaakt, een echt collectors item.
    Heel veel beterschap voor jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, een hele leuke kaart! Fijn dat met wat extra aandrukken de stempels het toch doen: het zijn hele leuke stempels en zo dus een mooi postzegelvelletje :)
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kaart met de insecten . Mooie mal Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great treatment of this die with your lovely bee stamps. So glad you shared with us at Critter Crazy, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit leuk deze stans en stempels mooi kaartje mee gemaakt, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de postzegelmal en de leuke stempels
    beterschap voor jullie allebei
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk deze kaart. Ik moet echt nodig aan de gang met deze stans. Hij is echt geweldig!
    Enne.... niet ziek worden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Henriët,
    Wat een super leuke kaart. Wauw. Ik heb deze stans ook, snel eens wat mee doen haha. Zo leuk hoe jij dit hebt gedaan.
    Beterschap. Hopelijk valt het mee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaart met die beestjes!! En die postzegelstans is gaaf. Heeft wel een hoog heb gehalte.
    En hopelijk ben je al goed aan de beterende hand. Beterschap!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen