donderdag 4 januari 2024

52 weeks to Christmas week 1

En we beginnen weer van voren af aan! Ook dit jaar ga ik weer proberen iedere week een kerstkaart te linken bij 52 weeks to Christmas:


Oudjaarsdag maakte ik weer een stapeltje achtergrondjes en dus was dit kaartje deze week zo gemaakt.
Op de lichtgroene cirkel kwam de sneeuwman. Rondom wat pareltjes, nog 2 boompjes en een tekst en de kaart was klaar.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij X-mas challenge waar deze keer alles mag.

Deze week nog lekker thuis aan het rommelen en gisteren op school grote schoonmaak gehouden in het magazijn achter mijn kantoor. Daar moesten alle kerstspullen weer in worden opgeruimd maar er staat zo veel in dat magazijn dat er bijna geen doorkomen aan was. Daarom nu alles weer netjes opgeruimd en heel veel weggegooid. Ruimt lekker op!
Vandaag komt onze oudste zoon en gaan we zijn oude kamer op zolder opruimen en zijn spullen die er nog staan uitzoeken. Het lijkt wel voorjaarsschoonmaak!

28 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een mooie kerstkaart. Prachtig gedaan. Leuk om allerlei achtergrondjes al klaar te hebben en alleen nog een mooi figuur toe te voegen. Leuk hoor.
    Ook wel weer fijn, alles weer opgeruimd in het magazijn. Top.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke sneeuwpop leuk dep heb je gebruikt
    fijn dat alles weer is opgeruimd in het magazijn, kan je er weer van alles kwijt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dat doe jij vaker, vind ik zo'n goed idee, maar vergeet het soms gewoon om achtergrondjes in voren te maken.
    Het schiet wel lekker op, je kaart was nu zo klaar.
    En het is een leukerd , deze eerste van 2024.
    Heeeeerlijk, dat opruimen, echt een klus om nu te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Henriët.
    Wel makkelijk als je de achtergrondjes al eerder hebt gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig winter kerstkaartje. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zelf niet zo'n opruimer helaas, het zou wel eens goed zijn!

    Je kaart is superleuk geworden en handig om in het voren te werken met de achtergrondjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je sneeuwpop staat mooi te pronken op je leuke achtergrondje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!! En ja we hebben een totaal verschillende manier van werken. Maar dat is juist leuk. Ik heb liever de stanzen klaar. Maar dat zal je vandaag op mijn blog zien.
    En fijn dat je weer lekker hebt opgeruimd. Weet je ook meteen weer wat je hebt. Ben ook druk aan het reorganiseren geweest met mijn stanzen. Nu ligt alles weer op zijn plek. Fijn!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! En...misschien wordt het deze week echt winter!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart , winter is coming soon ❄️
    Fijne dag Epie......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart met de sneeuwpop! Die stansjes bij de Action zijn altijd heel snel uitverkocht. Ik had geluk dat ze dat kraampje nog hadden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk kaartje heb je gemaakt. Je bent al weer bezig met achtergrondjes! goed hoor! En het lijkt zeker wel de grote schoonmaak! Maar wel lekker als alles weer opgeruimd is! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekker begin van het jaar met al die opruimacties, Henriët! Echt een frisse wind door huis en school!
    Je kaart is weer erg leuk en als je niet zo ver woonde dan kwam ik eens in de leer hoe je die achtergrondjes maakt :-)
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met de sneeuwpop. Leuke achtergrond heb je met dit leuke dp gemaakt. Je bent meteen al goed bezig, succes met het opruimen. Groeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart in deze tinten !!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed dat jij dit zo kan voor werken met achtergrondjes mij lut dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart. En met dit weer is het goed opruimen. Succes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kerstkaart met de leuke sneeuwman en opruimen is best eens handig, je bewaart zoveel wat je niet meer gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart met de sneeuwman Henriët. Succes met de opruiming!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart ook deze week weer. Een heerlijk gevoel geeft dat als alles weer is opgeruimd. Dat had ik gisteren ook toen alle kerstspullen weer nestjes waren opgeruimd e de kamer weer netjes schoon was.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuke kerstkaart met een lekker gevulde sneeuwpop erop, die zal niet snel smelten en het schijnt dat er winterweer aan zit te komen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart met de leuke sneeuwpop
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend kaartje heb je gemaakt en wat heerlijk dat je dan wat achtergrondjes al klaar hebt liggen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. altijd handig een basis klaar te hebben, leuke kaart met mooi papier!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wilde net zeggen: heb je het voorjaar in je bol? Wel een fijn begin van het nieuwe jaar zo opgeruimd.
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt, mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je voornemen voor 2024: overal opruimen ?
    Leuk kerstkaartje weer! Slim idee om wat achtergronden tegelijk te maken.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
    Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen