zaterdag 27 januari 2024

Uitdaging met GerJanne

Is het echt al weer de laatste zaterdag van januari? Ik heb het gevoel dat oud en nieuw nog maar een paar dagen geleden is......
Vandaag laten GerJanne en ik weer zien wat we hebben gemaakt voor onze maandelijkse uitdaging. Deze keer was GerJanne aan de beurt om iets te bedenken en ik kreeg de volgende opdracht:
Maak een kaart waar de regenboogkleuren in volgorde te zien zijn. Hoeft niet per se in een boog.

Nou, dat is bij mijn kaart ook zeker niet het geval:


Deze stans (die Karin Joan ontworpen heeft voor MD) was nog maar weinig gebruikt en ik bedacht me dat ik deze best eens kon gebruiken voor deze regenboog challenge. Van boven naar beneden rood, oranje (lijkt op de foto wel roze maar is echt oranje), geel, groen, blauw, indigo en violet. Een heel werkje om alle rondjes weer op de goede plek terug te plakken.
Verder dit keer niet een heel ingewikkeld kaartje. Ik had nog iets anders in gedachten maar dat is niet meer gelukt. Wie weet werk ik dat idee nog wel een uit.
Vergeet ook niet om bij GerJanne te gaan kijken!

Ik kreeg als tip nog mee dat AAA Birthday in januari een regenboog of regenboogkleurtjes vraag en daar laat ik deze kaart dus meedoen.

16 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de frisse regenboog kleurtjes leuk om ze zo te verspreiden op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 100% geslaagd in de opdracht een leuke kaart Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg jouw uitwerking van de opdracht! En ja, de maand vliegt om! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom net bij GerJanne vandaan en vind deze kaart ik suuuuuper leuk.
    Heel goed bedacht en heel mooi uitgevoerd.
    Maar, sjonge, wat een werk, al die rondjes terug leggen, het is net een legpuzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel vrolijke gave kaart, superleuk!
    Die rondjes terugleggen is zeker wel een klusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Wat een werk was dat! Dan kan ik me voorstellen dat het bij 1 kaart bleef.. Hij is erg leuk. De kleuren komen op de foto inderdaad wat anders over, maar dat mag de pret niet drukken. En de 45e! is wat he? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart in de regenboog kleuren Henriët..
    Een hele klus is het geweest.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke en feestelijke kaart in deze regenboogkleuren! Een heel werk om al die cirkels terug te leggen, want elk cirkeltje is anders (hihi, weet ik uit ervaring)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt in deze leuke kleuren . Jullie hebben elkaar weer erg leuk uitgedaagd. Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart heb je in regenboog kleuren gemaakt Henriët, ik vind dit nog steeds een gave stans.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heerlijke vrolijke kaart is dit geworden Super gedaan.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke vrolijke kaart, maar wat een werk zeg!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gemaakt en wat een leuke stans heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. En wat een leuke challenge. mooi gedaan zeg. Prachtig.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fun card! Love all the circles in a rainbow of colours. Thank you for sharing and playing along with us at AAA Birthday, hope you'll join us in future challenges too. Take care, keep crafting and have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautifully done - I admire you getting everything back in place!

    Thanks for joining us at the AAA Birthday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen