zondag 7 januari 2024

Gastdesigner Cheerful Sketches

Met dit kaartje werd ik in november 1 van de 4 winnaars bij Cheerful Sketches en dus mocht ik deze maand gastdesigner zijn. Ik kreeg de sketch en een digi opgestuurd en daar heb ik het volgende kaartje mee gemaakt:


Ik zag de digi ook voorbij komen op een kaart van Daphne en nam me voor mijn kaart vooral niet te veel op die van haar te laten lijken. Ik koos dus andere kleuren voor de haren en de kleding en mijn dp is heel anders van kleur. En daardoor wordt het ook meteen een heel ander kaartje.
Ik heb nog niet meteen een bestemming voor de kaart. Hij gaat in mijn voorraaddoos en hij zal vast wel een keer van pas komen.

Vandaag al weer de laatste dag van de Kerstvakantie. Die is omgevlogen. Vanmiddag gaan we klaverjassen bij mijn collega. Morgen gaat Dirk weer aan het werk. Dan ben ik nog vrij, dinsdag een dag cursus op locatie en dan woensdag weer naar school.

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Henriët
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, inderdaad, deze kaart lijkt totaal niet op die van mij, alleen de digi is hetzelfde 😊.
    Het is een hele leuke kaart, lekker vrolijk met deze mooie kleuren.
    Je kan de digi voor vele doeleinden gebruiken, samenwonen, nieuwe baan (deed ik), verloving, geslaagd, huis gekocht, verliefd enz.
    Ik vind je dp erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke design papier en de leuke sketch, wat een leuke stempel heb je gebruikt, had hem ook al bij Gerjanne gezien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en origineel. 
    What a sweetie. I love it.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijk kaartje, leuk dat jij ook GD mocht zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een heel leuke, vrolijke kaart gemaakt met de digi, heel geslaagd!
    Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner bij Cheerful Sketches.
    Fijn dat je op een rustige manier mag opstarten, geniet nog even van je eigen tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je met de digi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een leuke vrolijke kaart is het geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk ook! Ik zag inderdaad meteen dat ze ergens op zouden moeten zitten...maar jouw kaart is oom heel vrolijk geworden! Geniet nog van je dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk. Leuk dat jij ook gd mocht zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Henriët,
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaart. Wat leuk dat je dan gastdesigner mag zijn. Je kaart is echt heel erg leuk geworden. Mooi hoor. Ook leuk dat je de digi heel anders hebt ingekleurd.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen